تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 - 8:50
کد خبر : 95278

۵۰۰ یادواره طرح لاله‌های روشن در خراسان جنوبی برگزار شد

۵۰۰ یادواره طرح لاله‌های روشن در خراسان جنوبی برگزار شد

محمدعلی واقعی روز سه‌شنبه در نشست مشترک شورای معاونین اداره کل و مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان خراسان جنوبی که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش همچنین مدیران، معاونان و مربیان تربیتی مدارس در شبکه شاد برگزار شد، افزود: حدود هزار مدرسه در این زمینه فعالیت بیشتری داشتند و در ترویج فرهنگ

محمدعلی واقعی روز سه‌شنبه در نشست مشترک شورای معاونین اداره کل و مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان خراسان جنوبی که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش همچنین مدیران، معاونان و مربیان تربیتی مدارس در شبکه شاد برگزار شد، افزود: حدود هزار مدرسه در این زمینه فعالیت بیشتری داشتند و در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه تکریم و تجلیل خانواده شهدا را در دستور کار داریم که در تمامی شهرستان‌ها از خانواده ایثارگران و شهدا سرکشی می‌شود.

وی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز بین دانش‌آموزان را از دیگر اقدامات حوزه پرورشی ذکر کرد و  گفت: نماز جماعت قبل از شیوع کرونا در بیش از هزار و ۶۰۰ مدرسه استان با حضور روحانیون، ائمه جمعه و جماعات برگزار می‌شد.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش استان در راستای ترویج و گسترش فرهنگ نماز بین دانش‌آموزان، اجرای طرح بانگ اذان در تمامی مدارس استان و استفاده از ظرفیت شبکه شاد است.

وی افزود: آموزش و پرورش خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه نخست اقامه نماز در میان دستگاه‌های اجرایی استان شده است.

واقعی گفت: در رابطه با توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نیز نشست و همایش‌های متعدد همچون دختران آفتاب و نگین خانم برگزار شده و اکثر همکاران در زمینه‌های مسایل اعتقادی با توجه به ماهیت انقلابی بودن پیشگام هستند و با وجود اینکه آموزش‌ها غیرحضوری است، فعالیت‌های خوبی را شاهد هستیم.

همچنین در این نشست از غلامحسین نارمنجی ‌به عنوان پیشکسوت امور پرورشی خراسان جنوبی تجلیل و اپلیکیشن شهدای دانش‌آموز فرهنگی، اپلیکیشن گام دوم انقلاب و طرح جامع توسعه اردوگاه ملی ولایت با حضور «علیرضا کاظمی» معاون وزیر آموزش و پرورش رونمایی شد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش شامگاه دوشنبه وارد بیرجند شد و بازدید از چند مدرسه و مرکز آموزشی، نشست مجازی با مدیران مدارس، رونمایی از چند طرح و افتتاح اردوگاه گزند شهرستان درمیان از برنامه‌های این سفر ۲ روزه است.

وی امروز در نشست مشترک شورای معاونین اداره کل و مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان خراسان جنوبی شرکت کرد که مدیران، معاونان و مربیان تربیتی مدارس نیز از طریق شبکه شاد در این نشست حضور داشتند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد