تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1399 - 17:05
کد خبر : 94899

ماساژور شیاد در ‌همدان دستگیر شد

ماساژور شیاد در ‌همدان دستگیر شد

همدان- خبرنگار کیهان: مدیر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: فرد شیادی که خود را در فضای مجازی و تبلیغات صورت گرفته ماساژور و انرژی‌درمان و همچنین محقق و سخنران در حوزه‌های انگیزشی معرفی کرده بود، بازداشت شد. محمد کریمی، با بیان اینکه این فرد متخلف فاقد هرگونه مجوز قانونی از

همدان- خبرنگار کیهان:
مدیر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: فرد شیادی که خود را در فضای مجازی و تبلیغات صورت گرفته ماساژور و انرژی‌درمان و همچنین محقق و سخنران در حوزه‌های انگیزشی معرفی کرده بود، بازداشت شد.
محمد کریمی، با بیان اینکه این فرد متخلف فاقد هرگونه مجوز قانونی از مراجع ذی‌صلاح بوده و اقدام به ماساژ درمانی حتی برای بانوان کرده است، اظهار داشت: این مرد شیاد در بازداشتگاه به سر می‌برد.
وی افزود: این فرد متخلف در منزل مسکونی خود در حوالی میدان رسالت اقدام به پذیرش و ماساژ مراجعین می‌کرد.
وی گفت: متهم دستگیر شده ضمن تبلیغات در فضای مجازی درخصوص ماساژ درمانی، در تبلیغاتی که به صورت کارت ویزیت تهیه شده بود خود را به‌عنوان محقق، سخنران در حوزه‌های انگیزشی امید به زندگی ثروت‌اندوزی و کسب ثروت و همچنین تدریس خصوصی و کاربردی دروس حسابداری در مقاطع دیپلم، کاردانی و کارشناسی، انجام پروژه‌های مالی، کارآموزی، نگارش مقاله و تحقیقات تخصصی حسابداری و حسابرسی معرفی می‌کرد.
دستگیری متهم با همکاری معاونت ارجاعی دادستان، پلیس امنیت اخلاقی و کلانتری ۱۱۵ انجام شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد