تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1399 - 16:44
کد خبر : 94898

کشف بزرگ‌ترین انبار قاچاق در زنجان

کشف بزرگ‌ترین انبار قاچاق در زنجان

فرمانده سپاه ناحیه زنجان از کشف محموله ۲۰ میلیارد تومانی در زنجان خبر داد و گفت: محتکرین به زودی تحویل مراجع قضایی می‌شوند. محسن سهندی، در گفت‌ وگو با تسنیم اظهار داشت: با کمک نیروهای اطلاعات و بازرسان بسیج اصناف سپاه شهرستان زنجان در یکی از نقاط شهر زنجان، بزرگ‌ترین محموله قاچاق در استان زنجان

فرمانده سپاه ناحیه زنجان از کشف محموله ۲۰ میلیارد تومانی در زنجان خبر داد و گفت: محتکرین به زودی تحویل مراجع قضایی می‌شوند.
محسن سهندی، در گفت‌ وگو با تسنیم اظهار داشت: با کمک نیروهای اطلاعات و بازرسان بسیج اصناف سپاه شهرستان زنجان در یکی از نقاط شهر زنجان، بزرگ‌ترین محموله قاچاق در استان زنجان کشف شد. طبق نظر کارشناسان ارزش کالاهای احتکاری بیش از ۲۰ میلیارد تومان برآورد شده است. وی تصریح کرد: این احتکار یک احتکار منحصر به فردی بوده است، همه اقلام ضروری در این انبار وجود دارد و انواع خشکبار، آجیل، سیب، پرتقال و حتی دارو در این انبار احتکار شده بود که خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای اطلاعات سپاه شهرستان زنجان کشف شد.وی خرما، برنج، لیمو ترش، شیره انگور، کشمش و رب انار را از دیگر اقلام کشف‌شده در این انبار برشمرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد