تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1399 - 7:16
کد خبر : 94734

حدود ۹.۳ تن آرد قاچاق در بوکان کشف شد

حدود ۹.۳ تن آرد قاچاق در بوکان کشف شد

سرهنگ سلمان حیدری روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان آرد قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی از یک دستگاه کامیون باری که حامل بار قاچاق بود، کشف شد. وی با بیان اینکه قاچاق کالا و ارز موجب ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور و ضربه تولید ملی محسوب می‌شود، افزود: مبارزه با کالای قاچاق و

سرهنگ سلمان حیدری روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان آرد قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی از یک دستگاه کامیون باری که حامل بار قاچاق بود، کشف شد.

وی با بیان اینکه قاچاق کالا و ارز موجب ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور و ضربه تولید ملی محسوب می‌شود، افزود: مبارزه با کالای قاچاق و ارز در اولویت‌ کاری نیروی انتظامی بوده و با اخلالگران عرصه اقتصادی به شدت برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی بوکان اضافه کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و یک دستگاه کامیون باری نیز توقیف شد.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بداخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنجگانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.

در بوکان سه کلانتری “سیدقطب”، “امیرآباد” و “انقلاب” وجود دارد و سالانه بیش از ده ها میلیارد ریال  انواع کالای قاچاق در مبادی ورودی و خروجی این شهرستان کشف و ضبط می‌شود.

آرد قاچاق و خارج از عرضه شبکه این دومین بار است که در سال جاری در این شهرستان کشف می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد