تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 - 7:06
کد خبر : 94460

توقیف خودروی شوتی حامل گوشی و ماینر قاچاق در شازند

توقیف خودروی شوتی حامل گوشی و ماینر قاچاق در شازند

 یوسف سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در ادامه طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، تیمی از مأموران انتظامی شهرستان شازند در هنگام کنترل خودروهای عبوری در سطح محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.   وی خاطر نشان

 یوسف سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در ادامه طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، تیمی از مأموران انتظامی شهرستان شازند در هنگام کنترل خودروهای عبوری در سطح محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
 
وی خاطر نشان کرد: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور موفق به کشف تعداد کشف ۴۵ دستگاه گوشی ماهواره ای و ۲۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال فاقد هرگونه مجوز قانونی شدند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی یادآور شد: در ارزیابی کارشناسان پلیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس، ارزش این محموله قاچاق، ۴ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال اعلام شد.
 
سپهوند تصریح کرد: در این عملیات راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.
 
وی با تأکید بر مقابله با قاچاقچیان کالا و ارز به عنوان یکی از اولویت‌های مأموریتی از سوی پلیس مرکزی از شهروندان خواست تا به منظور دست‌یابی نیروی انتظامی به موفقیت‌های هرچه بیشتر در زمینه مبارزه با این پدیده نابهنجار اقتصادی، در صورت مشاهده چنین خودروهایی در هنگام حمل بار قاچاق و تردد آنها در سطح محورهای مواصلاتی، موضوع را برای بررسی تخصصی، از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کشف ۲هزار لیتر سوخت قاچاق در فراهان
 
جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۲ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در عملیات توقیف یک دستگاه وانت نیسان در این شهرستان خبرداد.
 
سپهوند بیان داشت: روز گذشته مأموران یگان امداد شهرستان فراهان، هنگام کنترل خودروهای عبوری در سطح این شهرستان، به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
 
وی یادآور شد: مأموران پس از هماهنگی با دستگاه قضائی در بازرسی از خودروی مورد نظر موفق به کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل، فاقد هرگونه مدارک معتبر حمل قانونی شدند.
 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد