تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 - 6:35
کد خبر : 94448

بسیج اصناف زنجان با گرانفروشان بازار شب عید برخورد قانونی می‌کند

بسیج اصناف زنجان با گرانفروشان بازار شب عید برخورد قانونی می‌کند

علیرضا حیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر بازرسی و نظارت بر بازار شب عید به همت بسیج اصناف این استان صورت می گیرد و با فروشندگانی که اجناس خود را با نرخ بالا عرضه کنند بدون هیچ اغماضی و برابر با قانون مقابله خواهد شد. وی، اظهار داشت: بسیج

علیرضا حیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر بازرسی و نظارت بر بازار شب عید به همت بسیج اصناف این استان صورت می گیرد و با فروشندگانی که اجناس خود را با نرخ بالا عرضه کنند بدون هیچ اغماضی و برابر با قانون مقابله خواهد شد.

وی، اظهار داشت: بسیج اصناف در خصوص انجام بازرسی و نظارت بر بازار شب عید و برخورد با فروشندگان خاطی با سازمان صنعت، معدن تجارت و اتاق اصناف این استان تعامل و همکاری بسیار خوب و نزدیک دارد و امید می رود این هم‌افزایی سبب بهبود وضعیت بازار شود.

رییس بسیج اصناف استان زنجان گفت: موضوع گرانی با گران ‌فروشی در بازار کاملا متفاوت است و در مقابل گرانی نمی‌توانیم اقدامی انجام دهیم چرا که قیمت ‌گذاری‌ها موضوعی کشوری است اما در خصوص گران ‌فروشی با جدیت با اصناف متخلف برخورد می‌کنیم.

حیدری، به فعالیت ها اقدامات بسیج اصناف استان زنجان در طی چند ماه گذشته اشاره کرد و با بیان اینکه اصناف زنجان در ستاد دیه بسیار فعال هستند، افزود: برای آزادی ۱۷۰ نفر از زندانیان، قریب ۶/۵ میلیارد ریال از اصناف زنجانی جمع‌آوری شد تا این زندانیان دربند به آغوش خانواده های خود بازگردند.

وی با بیان اینکه اصناف خیر و نیکوکار این استان در راستای جمع‌آوری کمک‌های مومنانه در سال جاری مساعدت های بسیار زیادی را کرده‌اند، اظهار داشت: دهه مبارک فجر امسال با کمک و مساعدت اصناف زنجان چندین هزار ماسک تهیه و به صورت رایگان در مناطق محروم زنجان توزیع شد.

حیدری با تاکید براینکه بسیج اصناف استان در زمینه احتکار کالاهای اساسی نیز ورود بسیار جدی کرده است، یادآور شد: طی ۶۰ روز گذشته بیش از ۲۰ میلیارد تومان کالای احتکار شده در این استان کشف و ضبط شد.

رییس بسیج اصناف استان زنجان گفت: این سودجویان بیشتر اقلام اساسی و مورد نیاز مردم ازجمله “روغن، برنج، تخم مرغ و لاستیک” را احتکار کرده بودند که پس از شناسایی و کشف و ضبط کالا و تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند تا مورد اعمال قانون قرار گیرند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد