تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1399 - 11:48
کد خبر : 94151

توسعه امنیت پایدار از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران است

توسعه امنیت پایدار از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران است

سردار عبدالرضا ناظری روز پنجشنبه در چهارمین گردهمایی علما و سران طوایف شرق استان کرمان (میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار) در بم افزود: تدوین و اجرای میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار با تاسی از مبانی اسلامی و قرآنی و مبتنی بر شاخص های تحقق امنیت پایدار، توانسته در راستای توسعه امنیت با همکاری مردم،

سردار عبدالرضا ناظری روز پنجشنبه در چهارمین گردهمایی علما و سران طوایف شرق استان کرمان (میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار) در بم افزود: تدوین و اجرای میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار با تاسی از مبانی اسلامی و قرآنی و مبتنی بر شاخص های تحقق امنیت پایدار، توانسته در راستای توسعه امنیت با همکاری مردم، معتمدان و متنفذین محلی نقش اساسی ایفا کند.

وی با اشاره به این مطلب که میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار تاثیر زیادی در ارتقای امنیت این استان و جنوبشرق کشور داشته است، اظهار داشت: نیروی انتظامی نیز به عنوان نیرویی برخواسته از بطن مردم در مسیر توسعه امنیت پایدار در کنار سایر نهادهای نظامی و امنیتی و با پشتوانه قضایی در حال اجرای ماموریت های خود در زمینه تامین نظم و امنیت است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه همه شاهد گذر انقلاب اسلامی از حوادث بسیار سختی هستیم، تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران با تاسی از آموزه های دین مبین اسلام در چله اول خود درخشش بسیار خوبی را داشته است.
سردار ناظری به مولفه های امنیت پایدار موجود در کشور اشاره کرد و گفت: اولین شاخصه مهم امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران،  فرماندهی و وجود ولایت فقیه در راس حکومت و در مقام فرماندهی کل قوا است.

وی با اشاره به این که شهدای گرانقدری  در داخل کشور و فراتر از مرزها  با تقدیم جان خود امنیت پایدار را برای کشور به ارمغان آورده اند، بیان کرد: بدون شک امنیتی پایدار است که پشتوانه مردمی داشته باشد که نمونه اصلی آن در کشور ما قابل مشاهده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: امنیت شکننده و ناپایداری که امروز در کشورهای غربی وجود دارد به دلیل آن است که برگرفته از قدرت و مشارکت مردم نیست . 

سردار ناظری با اشاره به این مطلب که نیروهای انتظامی کشور، فرزندان این ملت هستند که در عرصه های مختلف تلاش می کنند، گفت: نیروی انتظامی با همکاری سران طوایف به عنوان نقش آفرین و حلقه واسط بین نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و مردم؛ در راستای اجرای هر چه بهتر ماموریت های خود و حفاظت از دستاوردهای این نظام مقدس تلاش می کند.

وی اقدامات انقلابی را ضامن موفقیت در تمامی حوزه ها برشمرد و تاکید کرد: امروز هرجا که انقلابی عمل کرده ایم، موفق بوده ایم و بر این مبنا با یک حرکت جهادی و انقلابی درحوزه های امنیتی از وجود سران طوایف و ریش سفیدان استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: در کنار بسیج، سپاه ، ارتش و نیروهای امنیتی در خدمت شما مردم عزیر خواهیم بود تا امنیت را در حد شان و منزلت مردم ایجاد کرده و روز به روز ان را ارتقا دهیم تا بر مبنای این امنیت پایدار توسعه اقتصادی فرهنگی  اجتماعی ایجاد شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد