تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اسفند 1397 - 8:20
کد خبر : 51667

دستگیری عامل قاچاق کالا و اخلالگر نظم بازار در بندرانزلی

دستگیری عامل قاچاق کالا و اخلالگر نظم بازار در بندرانزلی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، منصور انصاری، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گیلان امروز گفت:: قاچاقچی دستگاه تولید پلاستیک و اخلالگر نظم بازار در بندرانزلی شناسایی و دستگیر شده است. وی افزود: این اخلالگر نظم بازار به دلیل واردات

دستگیری عامل قاچاق کالا و اخلالگر نظم بازار در بندرانزلیبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، منصور انصاری، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گیلان امروز گفت:: قاچاقچی دستگاه تولید پلاستیک و اخلالگر نظم بازار در بندرانزلی شناسایی و دستگیر شده است.

وی افزود: این اخلالگر نظم بازار به دلیل واردات قاچاق ۶ دستگاه تولید پلاستیک دستگیر و به پرداخت جریمه نقدی محکوم شده است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گیلان گفت: با اعلام گمرک بندر انزلی در مورد قاچاق ۶ دستگاه تولید پلاستیک و صدور قبض انبار مشخص شد که کالا‌های ترانزیتی خارجی در محل شرکت وجود ندارد.

منصور انصاری افزود: پرونده به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بندر انزلی ارجاع داده شد که شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی‌های لازم و احراز تخلف، مدیر عامل شرکت را به ضبط محموله کشف شده و پرداخت ۸ میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرده است.

وی گفت: رأی بدوی با اعتراض متهم در شعبه تجدید نظر بررسی و قطعی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گیلان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده با تخلفات صنفی موضوع را از طریق سامانه تلفنی۱۲۴ اطلاع دهند.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد