تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 بهمن 1399 - 15:41
کد خبر : 93948

سه انبار احتکار مواد غذایی در ایلام کشف شد

سه انبار احتکار مواد غذایی در ایلام کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ دلاور القاصی مهر روز چهارشنبه اظهار داشت: طی یک هفته گذشته طرح مقابله با قاچاق ، احتکار و گرانفروشی به صورت ویژه در دستور کار، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت . وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ دلاور القاصی مهر روز چهارشنبه اظهار داشت: طی یک هفته گذشته طرح مقابله با قاچاق ، احتکار و گرانفروشی به صورت ویژه در دستور کار، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت .

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی پس از شناسایی سه انبار احتکار مواد خوراکی با هماهنگی قضائی و بازرسی از این انبارها مقدار سه تن و ۶۵۰ کیلوگرم روغن و سایر مواد خورکی خارج از چرخه توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای کشف شده بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: در این راستا سه نفر دستگیر که در راستای مطالبات به حق مردمی و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ القاصی با بیان اینکه احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم  باعث اخلال در نظام اقتصادی می شود و آثار زیانباری بر قشر آسیب پذیر جامعه وارد می کند از مردم خواست: در صورت اطلاع  این گونه موارد بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد