تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1399 - 19:09
کد خبر : 93513

کشف یک میلیارد ریالی کالای قاچاق

کشف یک میلیارد ریالی کالای قاچاق

فرمانده یگان امداد پلیس تهران از توقیف خودروی حامل کالای قاچاق و کشف ۴۰ دستگاه کمپرسور صنعتی باد خبر داد. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد پلیس تهران اظهار کرد: مأموران قرارگاه شرق گشت انتظامی حین

فرمانده یگان امداد پلیس تهران از توقیف خودروی حامل کالای قاچاق و کشف ۴۰ دستگاه کمپرسور صنعتی باد خبر داد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد پلیس تهران اظهار کرد: مأموران قرارگاه شرق گشت انتظامی حین انجام ماموریت به یک دستگاه وانت آریسان حامل بار که راننده آن به محض مشاهده ماموران قصد داشت، خود را مخفی کند مشکوک و با هماهنگی مرکز پیام، خودرو را برای بازرسی توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از داخل خودرو ۴۰ دستگاه کمپرسور صنعتی باد قاچاق فاقد هرگونه اسناد گمرکی کشف شد و راننده خودرو به قاچاق بودن کالای قاچاق اعتراف کرد.

فرمانده یگان امداد پلیس تهران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و متهم پس از تشکیل پرونده به همراه اموال مکشوفه به پلیس پیشگیری تهران بزرگ معرفی شد.

وی در پایان تصریح کرد: اجرای گشت‌های انتظامی یکی از راهبرد‌های عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی و مبارزه با قاچاق کالا در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهاد‌ها و بخش‌ها با نیروی انتظامی ضروری است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد