تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1399 - 11:57
کد خبر : 93433

بیش از ۴۰ تن روغن خوراکی احتکاری در استان همدان توزیع شد

بیش از ۴۰ تن روغن خوراکی احتکاری در استان همدان توزیع شد

“داریوش جودکی” روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر احتکار مقادیر زیادی مواد غذایی در یک انبار بزرگ در اطراف شهر همدان، تیمی متشکل از تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و نیروی انتظامی در محل حاضر شدند. وی اظهار داشت: پس از حضور تیم و بازرسی محل، بیش از ۴۰ تن

“داریوش جودکی” روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر احتکار مقادیر زیادی مواد غذایی در یک انبار بزرگ در اطراف شهر همدان، تیمی متشکل از تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و نیروی انتظامی در محل حاضر شدند.

وی اظهار داشت: پس از حضور تیم و بازرسی محل، بیش از ۴۰ تن روغن خوراکی جامد و مایع، مقادیر زیادی مواد شوینده و شکر بسته بندی از این انبار کشف و ضبط شد.

به گفته وی، انبار محل کالاهای احتکار شده پلمب و اقلام مکشوفه نیز با هماهنگی و نظارت سازمان صمت برای استفاده مردم در ۲ شهرستان بهار و همدان توزیع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: از مجموع ۱۶۵ پرونده احتکار کالا در ۱۰ ماه نخست امسال در استان ۱۴۷ پرونده آن به ارزش بیش از ۹۷۴ میلیارد ریال تاکنون مختومه شده است.

جودکی اضافه کرد: ۷۵ پرونده نیز منجر به صدور رای محکومیت از سوی تعزیرات حکومتی شده که متخلفان به پرداخت ۳۰۴ میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال محکوم شدند.

وی با بیان اینکه برای ۲۹ پرونده نیز حکم برائت صادر شده است، افزود: برخی از پرونده ها نظیر پرونده اخلال در نظام اقتصادی در صلاحیت رسیدگی تعزیرات نبوده و به دادسرا ارسال شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان بیشترین اقلام احتکاری کشف شده در استان را شامل لاستیک خودرو،  لوازم خانگی و  روغن موتور عنوان کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد