تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1399 - 9:12
کد خبر : 93371

چند خبر کوتاه از نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد

چند خبر کوتاه از نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ روح الله شهبازی پور روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: فردی با مراجعه به این پلیس و ارائه مرجوعه قضایی خود اعلام داشت که مبلغ یکصد و ۲۵ میلیون ریال در شبکه اجتماعی اینستاگرام از ایشان کلاهبرداری شده است لذا موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این

سرهنگ روح الله شهبازی پور روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: فردی با مراجعه به این پلیس و ارائه مرجوعه قضایی خود اعلام داشت که مبلغ یکصد و ۲۵ میلیون ریال در شبکه اجتماعی اینستاگرام از ایشان کلاهبرداری شده است لذا موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طی تحقیقات اولیه شاکی پرونده اظهار داشت که در شبکه اجتماعی اینستاگرام با شخصی که خود را فروشنده گوشی موبایل معرفی کرد آشنا شدم و پس از توافقات به عمل آمده، جهت خرید گوشی مبلغ یکصد و ۲۵ میلیون ریال به شماره حساب اعلامی واریز کردم که پس از واریز وجه، فرد مورد نظر دیگر پاسخگو نبوده لذا تقاضای رسیدگی را دارم.

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با انجام تحقیقات تخصصی در فضای مجازی و اقدامات پلیسی گرداننده پیج شناسایی، مبلغ مورد نظر به حساب شاکی بازگردانده شد.

شهبازی پور هشدار داد که شبکه های اجتماعی نمی تواند مکان امنی برای خریدهای اینترنتی باشند و ممکن است بسیاری از افراد سودجو که قصد کلاهبرداری از کاربران را دارند در این شبکه ها فعالیت داشته باشند، بنابراین شهروندان برای خریداری کالای مورد نظر خود حتماً از فروشگاه های دارای نماد اعتماد و سایت های داخلی که مورد تایید هستند خرید کنند و سعی نمایند پرداخت وجه را بعد از ارائه خدمات یا تحویل کالا انجام دهد.

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد در پایان از شهروندان خواست: هشدار های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cybernetic.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.

کشف کشمش قاچاق در دنا

فرمانده انتظامی شهرستان دنا از کشف ۳۰۰ کیلو کشمش قاچاق از یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور یاسوج – اصفهان خبر داد.

سرهنگ ً گودرز رستمی ًدر این باره اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضائی در محور ورودی یاسوج به اصفهان ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

سرهنگ رستمی بیان داشت: راننده با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی در نهایت خودرو متوقف و مأموران در بازرسی از این خودرو ۳۰۰ کیلو کشمش کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دنا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را یکصد و ۲۰ میلیون ریال اعلام کرده اند، خاطرنشان کرد: در این رابطه متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

دستگیری سارقان محتویات درون خودرو با ۷ فقره سرقت در یاسوج

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از دستگیری ۳ سارق حرفه ای محتویات درون خودرو با اعتراف به ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ علی کرم بازیان در این باره اظهار داشت: درپی وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی ضمن هماهنگی با مرجع  قضائی و با انجام گشت زنی هدفمند ۳ نفر سارق محتویات درون خودرو را حین انجام سرقت شناسایی و دستگیر و مقداری اموال مسروقه شامل ضبط، باند و سر ضبط از آنها کشف و ضبط کردند.

بازیان تصریح کرد:متهمان در بازجویی های اولیه به ۷ فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی وروانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدار های انتظامی در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۴۷ هزار نخ سیگار قاچاق در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۴۷ هزار نخ انواع سیگار قاچاق به ارزش ۲۳۵ میلیون ریال از یک دستگاه خودروی پراید در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ً سید محمد موسوی ً در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پاسگاه آرو شهرستان گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضائی در محور چرام به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی پراید حامل کالای قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه مأموران  در بازرسی از خودروی مذکور ۲۳۵۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.

وی تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی سیگار های کشف شده را ۲۳۵ میلیون ریال اعلام کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه راننده خودرو در این راستا دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان و اخلال گران در امور اقتصادی، و با توجه به نزدیکی به بنادر جزو اولویت های شهرستان است و اطلاع رسانی به موقع شهروندان در زمینه اعمال مجرمانه به ویژه در بحث کالای قاچاق، فضای شهرستان را برای مجرمان ناامن خواهد کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد