تاریخ انتشار : یکشنبه 26 بهمن 1399 - 13:34
کد خبر : 93169

سرمایه گذاری ۱۱۰۰ میلیارد تومانی برای اجرای پروژه‌های جهش تولید در استان خراسان جنوبی انجام می‌شود

سرمایه گذاری ۱۱۰۰ میلیارد تومانی برای اجرای پروژه‌های جهش تولید در استان خراسان جنوبی انجام می‌شود

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سید جلال‌الدین هاشمی صبح امروز در بازدید از خط تولید کارخانه کویرتایر اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتباربیش از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تا پایان دولت براساس امضای تفاهم نامه‌ای فی مابین

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سید جلال‌الدین هاشمی صبح امروز در بازدید از خط تولید کارخانه کویرتایر اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتباربیش از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تا پایان دولت براساس امضای تفاهم نامه‌ای فی مابین سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی استان و سازمان برنامه و بودجه کشور عملیاتی می‌شود.

معاون مدیر اقتصادی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اهمیت نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری و تأکیدات ویژه رئیس جمهور اظهار داشت: با بهره‌برداری از  این پروژه‌ها، رونق تولید و کسب و کار در این استان ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به مدیریت شایسته در راهبری کویرتایر و خلاقیت و نوآوری‌های صورت گرفته خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است تا موانع و مشکلات و انتظارات این مجموعه را بررسی و در راستای رفع آن گام برداشت و این مهم را به صورت ویژه پیگیری  می‌کنیم.

هاشمی با اشاره به اینکه با نگاه ملی به این پروژه پرداخته می‌شود افزود: طرح‌هایی که در کمترین زمان بیشترین ارزش افزوده را دارند مدنظر بوده و مجموعه کویرتایر هم مورد توجه است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های  استان‌های کم برخوردار از جمله خراسان جنوبی، ایلام و کرمانشاه و برخی دیگر از استان‌ها به صورت ویژه موردنظر است اظهار داشت: گزارش بازدید از طرح‌های استانی را با رویکرد اجرایی به رئیس جمهور ارائه خواهیم کرد.

معاون مدیر اقتصادی نهاد ریاست جمهوری از هم افزایی حاکم بر مدیریت استان از جمله استاندار خراسان جنوبی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و تلاش‌های صورت گرفته در جهت به ثمر رساندن این پروژه‌ها قدردانی کرد و گفت: نگاه ویژه، پیگیری‌های ارزنده و همتی بلند برای تحقق این پروژه  در استان را شاهد هستیم.

معاون برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی نیز خاطرنشان کرد: کویرتایر برای اجرای طرح توسعه به منابع مالی نیاز دارد.

۲۹ پروژه جهش تولید در قزوین تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد۷۵ پروژه جهش تولید تا پایان کار دولت در استان خراسان جنوبی به بهره‌برداری می‌رسدمهار سوداگری بازار مسکن با اجرای طرح “جهش تولید و تأمین مسکن”

خانی‌نژاد گفت: در حال حاضر این مجموعه از پشتوانه داخلی برای اجرای طرح توسعه استفاده می‌کند که می‌طلبد با نگاه ویژه و در قالب یک مکاتبه جداگانه در این بازدید این مهم مورد توجه قرار گیرد. 

در این بازدید محمدحسین کمیلی مدیر کارخانه کویرتایر به نیابت از سوی مدیرعامل شرکت، گزارش کاملی از معرفی کویرتایر، تولیدات، افتخارات و دستاوردها، اجرای طرح توسعه، خواسته‌ها و انتظارات این مجموعه در راستای اختصاص تسهیلات مورد نیاز ارائه کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد