تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 بهمن 1399 - 8:41
کد خبر : 92484

مزرعه استخراج ارز دیجیتال در هرمزگان کشف شد

مزرعه استخراج ارز دیجیتال در هرمزگان کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: مأموران پاسگاه مرکزی شهرستان بندر عباس با اشراف اطلاعاتی و کشت زنی هدفمند از یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال در روستای ابشورک مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: مأموران پاسگاه مرکزی شهرستان بندر عباس با اشراف اطلاعاتی و کشت زنی هدفمند از یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال در روستای ابشورک مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل اکیپی به محل مورد اعزام و در بازرسی از یک اتاق ۱۲ متری در یک خانه باغ تعداد ۷۳ دستگاه بیت کوئین درحال کار، تعداد ۴ عدد ترانس تقویت کننده باطری، ۲ دستگاه تبدیل تاپ لینک و۲ دستگاه دوربین مداربسته قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده را ۱۰ میلیارد و۵۹۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، اظهار داشت: پلیس دستگیری مجرمان و برخورد با هنجارشکنان را همواره در دستور کار خود قرار داده و شهروندان برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصاً امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف کالای قاچاق در بندرعباس

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبرداد.

وی گفت: ماموران ایست و بازرسی شهید میرزایی در حین کنترل خودروهای عبوری به ۲دستگاه خودرو وانت مزدا مشکوک جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران دربازرسی از خودرو ها یک دستگاه تلویزیون ال ای دی، یک سرویس قابلمه، یک دستگاه ماشین ظرفشویی، یک دستگاه یخچال فریزر دوقلو، دو دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ارزش کالاهای کشف شده را ۸۰۰ میلیون ریال عنوان وتصریح کرد در این رابطه ۲متهم دستگیر وجهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

کشف بیش از ۳ تن مواد مخدر در هرمزگان

وی عنوان کرد: با هوشیاری و سرعت عمل پلیس هرمزگان در یک عملیات پلیسی در بازرسی از یک کامیون ۳ تن و ۴۴۰ کیلو تریاک کشف و ضبط شد.

سردار جعفری بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان جاسک با اشراف اطلاعاتی و هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر به استان مطلع و با برنامه ریزی دقیق عملیاتی پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به استان مشخص و مأموران مستقر در ایست و بازرسی سدیج با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدراستان با چند تیم عملیاتی و پوششی شب گذشته حین کنترل و بارزسی خودرو های عبوری مسیر جاسک – میناب به کامیون بونکر گازحامل محموله مورد نظر دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده و بازدارنده اقدام به فرار کرد که در یک اقدام ضربتی خودرو متوقف و جهت بررسی به داخل پاسگاه انتقال و در بازرسی دقیق از داخل بونکر کامیون ۳ تن و ۴۴۰ کیلو گرم مواد مخدر تریاک در بسته های مختلف کشف و ضبط و در این عملیات یک متهم دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان دخیل در قاچاق این محموله سنگین مواد ادامه دارد.

سردار جعفری ضمن قدردانی ازمشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به قاچاقچیان و سوداگران مرگ گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، مجرمان در امان نبوده و بدون اغماض و با قاطعیت تمام با قانون شکنان برخورد می شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد