تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 بهمن 1399 - 7:56
کد خبر : 92466

توقیف کامیون حامل ۲ هزار قطعه لوازم بیل مکانیکی در شازند

توقیف کامیون حامل ۲ هزار قطعه لوازم بیل مکانیکی در شازند

سردار حسن مفخمی شهرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با ادامه یافتن طرح‌های عملیاتی پلیس استان در مبارزه با قاچاق کالا، تیمی از مأموران انتظامی در شهرستان شازند، در یکی از محورهای مواصلاتی یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند. وی افزود: در بازرسی از این

سردار حسن مفخمی شهرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با ادامه یافتن طرح‌های عملیاتی پلیس استان در مبارزه با قاچاق کالا، تیمی از مأموران انتظامی در شهرستان شازند، در یکی از محورهای مواصلاتی یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو که از استان‌های جنوبی کشور به مقصد تهران در حال تردد بود، تعداد ۲ هزار قطعه لوازم بیل مکانیکی قاچاق فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ارزش این محموله قاچاق را در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی در حدود ۹۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این عملیات راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۳۶۶ عدد انواع باتری قاچاق در شهرستان اراک

مفخمی شهرستانی همچنین از کشف ۳۶۶ عدد انواع باتری قاچاق در شهرستان اراک خبر داد.

وی اظهار داشت: در ادامه روند مبارزه همه‌جانبه با معضل قاچاق کالا، روز گذشته مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان از نگهداری تعداد زیادی باتری قاچاق در یک کارگاه در قطب صنعتی اطراف شهرستان اراک مطلع و موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: با حضور پلیس در کارگاه مورد نظر و در بازرسی از این محل تعداد ۳۶۶ عدد باطری قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ارزش کالاهای مکشوفه را ۷۰۰ میلیون ریال ارزیابی کرد و گفت: یک نفر در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد