تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 بهمن 1399 - 7:04
کد خبر : 92456

شهید سلیمانی برنامه ۲۰ ساله آمریکا برای منطقه را نقش برآب کرد

شهید سلیمانی برنامه ۲۰ ساله آمریکا برای منطقه را نقش برآب کرد

– اخبار استانها – امیرحسین کشاورزیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درهمدان‌ با اشاره به شرایط کنونی کشور در منطقه  و تبدیل شدن ایران به قدرت بین المللی اظهار داشت: بعد از شکست نظامی آمریکا، غرب  و نیروهای نیابتی آنها نظیر داعش در عراق و محور مقاومت، غربی‌ها چاره ای جر آغاز فتنه‌ای جدید نداشتند

– اخبار استانها –

امیرحسین کشاورزیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درهمدان‌ با اشاره به شرایط کنونی کشور در منطقه  و تبدیل شدن ایران به قدرت بین المللی اظهار داشت: بعد از شکست نظامی آمریکا، غرب  و نیروهای نیابتی آنها نظیر داعش در عراق و محور مقاومت، غربی‌ها چاره ای جر آغاز فتنه‌ای جدید نداشتند و آن فتنه،گسترش احساسات ضد ایرانی در عراق بود.

وی با اشاره به اینکه عاملی که امریکا را از سال ۲۰۰۳ تا کنون در باتلاق عراق گرفتار کرده، همراهی و همکاری ایران و عراق در مقابله با غرب و نیروهای تروریستی نیابتی آنها بوده است افزود: غرب خوب می‌داند برای تسلط کامل بر عراق نیاز دارد ایران را تضعیف کرده و مانع همکاری بیشتر عراق و ایران شود.

مسئول هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان همدان با تأکید براینکه آمریکا از سال‌های قبل به فکر ایجاد فضای رسانه‌ای ضد ایرانی بود که نمود  جوشش این تحریکات چند سال پیش در شعارها و آتش زدن کنسولگری‌ها در عراق  مشاهده کردیم، عنوان کرد: با تمام اقدامات خصمنانه آمریکا علیه ایران به واسطه مذهب مشترکی که بین ایران و عراق وجود دارد، بخشی از این فتنه‌ها در پیاده روی بزرگ اربعین و یا نیمه شعبان خنثی شده و اینگونه دشمن در پیاده کردن فتنه خود ناکام ماند.

وی توضیح داد: در ۲ سال گذشته شاهد بودیم چگونه دشمن غربی ما را عامل بدبختی و جنگ در عراق معرفی کرده و توانست در عرصه رسانه‌ای پیروزی‌هایی هر چند موقت به دست آورد.

کشاورزیان  اظهار داشت: به عنوان مثال آتش زدن کنسولگری‌ها قبل از شهادت حاج قاسم نشان از تاثیرگذاری رسانه‌های امریکایی در افکار عمومی داشته و حتی این موضوع باب جدیدی از تحلیل‌ها‌ را باز کرد که گفته می‌شد ایران در حال از دست دادن جایگاه خود در عراق است.

وی با تأکید براینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات خود سبب شکست نظامی غربی‌ها شد  و برنامه‌ریزی ۲۰ ساله امریکا در غرب آسیا را تماما نقش بر آب کرد بیان کرد: بعد از شهادت حاج قاسم، خون عزیز این شهید بزرگوار  برگ جدیدی از معادلات را رقم زد که شاید در ۱۰ سال آینده این اتفاقات برای جمهوری اسلامی ایران دست نیافتنی بود.

مسئول هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان همدان تصریح کرد: شکست هیمنه آمریکایی، جرأت و جسارت بخشیدن به جنبش‌های ضد آمریکایی، همراهی و جوشش خون مردمان عراقی که شاهد فداکاری شهید سلیمانی بودند و همچنین تشییع میلیونی شهید حاج قاسم و شهید ابومهدی المهندس نشان از تغییر موازنه و معادلات منطقه به سمت ایران و جبهه ضد امریکایی است.

وی افزود: بعد از گذشت یکسال از این اتقاقات، آمریکایی‌ها که شهد شیرینی قدرت رسانه را در سال‌های گذشته چشیده بودند، مجددا رویکردی جدید برای اختلاف افکنی و تضغیف ایران در عراق بدست گرفتند اما با سفر رئیس دستگاه قضا  آیت الله رئیسی به عراق و همراهی مردمان در شهری نه آنچنان مذهبی و همراه با ایران (کاظمین) بار دیگر شکست رسانه‌ای آمریکا در تقابل با ایران رقم خورد.

کشاورزیان با بیان اینکه مرد شماره یک ابرقدرت‌ترین کشور شبانه در سوله‌های پایگاه‌های نظامی چراغ خاموش می‌آید و سریع برمی‌گردد اما از این طرف سید ابراهیم رئیسی در میان شعارهای ضد امریکایی و خوش آمدگویی‌های مردم عراق همراهی و استقبال می‌شود گفت: اینها همه نشان از شکست هیمنه و پایان حضور منحوس آمریکا در عراق و منطقه است.

وی  با تأکید براینکه نامه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خطاب به جوانان عراقی مبنی بر ساخت آینده‌ای درخشان با اراده والای جوانان عراقی اظهار داشت: این نامه را اینگونه می‌توان تفسیر کرد که جمهوری اسلامی همیشه همراه و پشتوانه ملت عراق خواهد بود.

افتخار مکتب حاج قاسم به این است که رهبر معظم انقلاب آن را مکتب پیش برنده نظام معرفی کرده است فیلم/ حاج قاسم سلیمانی: “در دلم بود که کف پای مادرم را ببوسم!” وعده رئیسی به زبان عربی درباره انتقام خون حاج قاسم سلیمانی: “نراه قریبا”!

مسئول هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان همدان توضیح داد: در بخش دیگر نامه رهبر انقلاب مژده آیند‌ه‌ای درخشان را می‌دهند می‌توان اینگونه تفسیر کرد که عراق آینده‌ای بدون مزاحم و بدون حضور امریکا خواهد داشت.

وی تصریح کرد: آینده عراق را مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برپایه اراده و تصمیمات جوانان عراقی می‌دانند و این به ما می‌گوید، آمریکا به زودی زود خواهد رفت و ملت عراق، دولت و کشور خود را خواهند ساخت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد