تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 بهمن 1399 - 7:04
کد خبر : 92455

بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی تویسرکان با فرمان رییس جمهوری افتتاح شد

بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی تویسرکان با فرمان رییس جمهوری افتتاح شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی سردار سلیمانی تویسرکان به کارفرمایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی همدان و با اعتباری معادل ۳۱۴ میلیارد تومان احداث شده است. آیین بهره برداری از این بیمارستان روز پنج شنبه با حضور «سیدسعید شاهرخی»

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی سردار سلیمانی تویسرکان به کارفرمایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی همدان و با اعتباری معادل ۳۱۴ میلیارد تومان احداث شده است.

آیین بهره برداری از این بیمارستان روز پنج شنبه با حضور «سیدسعید شاهرخی» استاندار همدان، «قاسم جان بابایی» معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، «محمدمهدی مفتح» نماینده مردم، فرماندار و جمعی از مسوولان محلی در شهرستان تویسرکان برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی همدان در این خصوص این طرح ملی درمانی به خبرنگار ایرنا گفت: این بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی با زیربنای ۱۶ هزار و ۹۳۴ مترمربع شامل بخش‌های بستری، جراحی، مراقبت‌های ویژه، بلوک زایمان، اورژانس، آزمایشگاه و تصویربرداری است.

«رشید حیدری مقدم» اظهار داشت: با بهره برادری از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سردار سلیمانی تویسرکان زمینه اشتغال بکار ۲۷۷ نفر نیز فراهم می شود.

وی افزود: این بیمارستان شامل بخش های تخصصی بستری، جراحی، مراقبت های ویژه، آ.سی.یو، سی.سی.یو، نوزادان، بلوک زایمانی، اورژانس، آزمایشگاه، و تصویربرداری است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: بخش اداری، سالن اجتماعات، درمانگاه تخصصی، تریاژ، بستری داخلی، بستری جراحی، درمانگاه، فیزیوتراپی، رادیولوژی از دیگر بخش های این بیمارستان تخصصی است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر بیمارستان ولیعصر تویسرکان با ظرفیت ۵۰ تخت بیمارستانی به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می دهد که با بهره برداری از بیمارستان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ۱۵۴ تخت به مجموع تخت های بیمارستانی شهرستان تویسرکان اضافه می شود.

«سید ابراهیم طواف زاده» افزود: بیمارستان سردار سلیمانی مجهز به بخش مراقبت های ویژه با ۶ تخت تخصصی است.

شهرستان تویسرکان با حدود ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در جنوب استان همدان واقع شده است. 

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، در پنجاهمین برنامه افتتاح جهش تولید سال جاری، بهره برداری از ۸۳۲ تخت بیمارستانی با اعتبار یک هزار و ۳۵۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی یک هزار و ۷۱۳ نفر به صورت ویدئو کنفرانس با حضور و دستور رییس جمهوری در استان های خوزستان، تهران، همدان، مازندران، خراسان شمالی ، کرمان و بوشهر آغاز شد. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد