تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 بهمن 1399 - 14:16
کد خبر : 92387

انبار ۵۴ تُنی قند و شکر در سقز کشف شد

انبار ۵۴ تُنی قند و شکر در سقز کشف شد

بهنام میرزایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این انبار بزرگ بعد از شناسایی، ظن احتکار به آن وارد است که باید مدارک این انبار و کالاهای موجود در آن بررسی و کنترل شود آنگاه تصمیم نهایی در مورد آن اتخاذ شود، اما با این وجود موضوع عدم اعلام موجودی

بهنام میرزایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این انبار بزرگ بعد از شناسایی، ظن احتکار به آن وارد است که باید مدارک این انبار و کالاهای موجود در آن بررسی و کنترل شود آنگاه تصمیم نهایی در مورد آن اتخاذ شود، اما با این وجود موضوع عدم اعلام موجودی توسط مالک این انبار محرز شده است.

وی با بیان اینکه متصدی این انبار مشغول خرید و فروش قند و شکر در این شهرستان است، افزود: ۴۲ تن قند، ۱۲ تن شکر و یک تن برنج تایلندی در این انبار دپو شده بود که با هماهنگی مراجع قضایی، کالاهای این انبار ضبط و تا رسیدگی به پرونده، به انبار مطمئن و تحت نظارت این اداره انتقال داده شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز ارزش ریالی این کالاها را به طور تقریبی هشت میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: باتوجه به اینکه امکان پلمب این انبار وجود نداشت، کالاهای کشف شده به انباری مطمئن و تحت نظارت این اداره انتقال داده شد و پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

میرزایی با اشاره به اینکه هرگونه احتکار کالاهای اساسی مردم جرم محسوب می شود، تاکید کرد: با تلاش شبانه روزی نیروها و بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سقز، شناسایی انبارهای احتکار شده و یا فاقد اعلام موجودی ادامه دارد. 

وی از همه فعالان حوزه کالاهای اساسی به ویژه مایحتاج عمومی مردم خواست، با مراجعه به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و وارد کردن اطلاعات به سامانه های جامع تجارت و انبارها، روند قانونی سیر مراحل کسب و کار خود را رسمیت بدهند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد