تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 9:45
کد خبر : 78825

حجت‌الاسلام تویسرکانی: «سردار ابوحمزه» هر سرمایه ای داشت برای نظام و ولایت پای کار آورده بود

حجت‌الاسلام تویسرکانی: «سردار ابوحمزه» هر سرمایه ای داشت برای نظام و ولایت پای کار آورده بود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مراسم ترحیم سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سابق سپاه ثارالله(ع) استان کرمان صبح امروز در حسینیه‌ی شهدای بسیج سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مراسم ترحیم سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سابق سپاه ثارالله(ع) استان کرمان صبح امروز در حسینیه‌ی شهدای بسیج سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: متاسفانه به دلیل وجود کرونا و محدودیت ها مراسم ها در شان عزیزان برگزار نمی شود و تشکر می کنم از فرمانده سپاه و بسیج به خاطر برگزاری این مراسم.

وی افزود: بنده حدود ۲۰ سال با ایشان مانوس بودم و علت تودیع ایشان از فرماندهی کرمان به علت بیماری ایشان بود. سردار ابوحمزه نمونه در نجابت و تواضع بودند و در وجود ابوحمزه ذره ای غرور و تکبر دیده نمی شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج ادامه داد: ابوحمزه از سرداران با ادب سپاه بود و سنجیده سخن می گفت و قضاوت می کرد و ویژگی های برجسته ای همچون عبادت و صبر داشت.

حجت الاسلام و المسلمین ادامه داد: ایشان در زمان بیماری هم مصمم و قوی در جلسات شرکت می کردند. ابوحمزه در ولایت مداری و تبعیت از ولایت هم زبان زد بود. ایشان هر سرمایه ای داشت برای نظام و ولایت پای کار آورده بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد