تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 دی 1396 - 9:18
کد خبر : 21010

باز پس گیری اراضی ملی در شهرستان اسلام آبادغرب

باز پس گیری اراضی ملی در شهرستان اسلام آبادغرب

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “بهروز سرتیپ نیا” گفت: در پی اعلام شکایت نماینده حقوقی اداره منابع طبیعی شهرستان مبنی بر تصرف اراضی ملی به مساحت  ۸ هزار مترمربع واقع در دهستان حسن آباد، بررسی موضوع

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “بهروز سرتیپ نیا” گفت: در پی اعلام شکایت نماینده حقوقی اداره منابع طبیعی شهرستان مبنی بر تصرف اراضی ملی به مساحت  ۸ هزار مترمربع واقع در دهستان حسن آباد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه حسن آباد قرار گرفت.

وی افزود: پس انجام انجام تحقیقات و دریافت اسناد و مدارک، زمین مذکور آزاد سازی شد و ۴ متهم در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به منظور سیرمراحل قانونی در اختیار دستگاه قضائی قرار گرفتند، گفت: ناجا با قاطعیت در مقابل دست اندازان به منابع طبیعی و اراضی ملی خواهد ایستاد.

سرهنگ سرتیپ نیا از مردم خواست که گزارشات و شکایات خود در این زمینه را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۲۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف و توقیف محموله ۲۰۰ میلیون ریالی کالای قاچاق خبر داد.  

سرهنگ “حسین براری” در این رابطه گفت: ماموران یگان امداد در جاده روانسر به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک شدند و پس از  توقبف آن ۵ هزار بسته توتون قلیان قاچاق کشف کردند.

سرهنگ براری با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را بیش از ۲۰۰ میلیون ریال ارزیابی کردند، اظهارداشت: متهم دستگیر شده در این زمینه به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی با تاکید بر مضرات کالای قاچاق بر پیکره اقتصادی کشور، افزود: همواره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با جدیت توسط انتظامی این شهرستان پیگیری می شود.

دستگیری سارق حرفه ای قطعات خودرو 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارقان حرفه ای قطعا خودرو در شهرک تعاون خبر داد.  

سرهنگ “حسین براری” توضیح داد: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو با شگردهای مشابه در شهرک تعاون، ماموران کلانتری ۲۳رسیدگی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران این کلانتری با استفاده از اقدامات اطلاعاتی توانستند سارق حرفه ای را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه متهم به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده است، گفت: این سارق در بازجویی های اولیه در کلانتری به هفت فقره سرقت قطعات خودرو  اعتراف کرد.

سرهنگ براری با بیان اینکه از تمام توان خود به منظور مقابله با سرقت استفاده خواهیم کرد، گفت: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی انجام شده آمار وقوع سرقت در آذر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷ درصد کاهش یافته است.

امنیت در مناطق زلزله زده برقرار است 

فرمانده انتظامی استان با اشاره زمین لرزه شب گذشته در استان کرمانشاه و نگرانی مردم، گفت: پلیس بلافاصله با حضور سریع در این منطقه و شهرستان های اطراف، نظم امنیت لازم را برقرار کرد.  

 سردار “منوچهر امان اللهی” افزود: پس از وقوع زمین لرزه شب گذشته (۲۰ دی ماه) نیروی انتظامی بلافاصله تمهیدات ویژه در زمینه نظم و امنیت را در نظر گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بعد از این زلزله بسیاری از مردم شهرستان های استان خیابان ها آمده اند، از این رو پلیس با اجرای تمهیدات ویژه در کنار آنان است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: با ایجاد امنیت مطلوب و برقرای نظم هیچ مشکلی در نقاطی که با پس لرزه روبرو شدند، ایجاد نشده است.

سردار امان اللهی افزود: پلیس همچنین روان سازی ترافیک در خیابان ها و محورهای مواصلاتی نقاط یاد شده را در دستور کار دارد و تردد خودروها به صورت روان در جریان است.

وی گفت: نیروی انتظامی همچنان در آماده باش به سر می برد و آماده است تا در صورت نیاز به مناطق مورد نظر، نیرو اعزام کند.

گفتنی است؛ زلزله ای به بزرگی ۴.۷ ریشتر ساعت ۱۹ و ۲۶ دقیقه شب گذشته بخش کوزران را لرزاند، این ‌زمین لرزه علاوه بر کرمانشاه در شهرهای منطقه اورامانات و سنندج نیز احساس شد.

بخش کوزران با ۱۰۸ روستا و ۱۷ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری شهر کرمانشاه واقع شده است.

رد رشوه مامور وظیفه شناس 

مامور وظیفه شناس پاسگاه پلیس راه روانسر به پاوه ۲ بار در یک ماه پیشنهاد رشوه متخلفان را رد کرد.  

سروان “امیر کریمی” به منظور بررسی صحنه برخورد ۲ کامیون راهی منطقه شد که راننده متخلف رای تغییر صورت جلسه پیشنهاد رشوه ۴ میلیون ریالی داد، که این مامور وظیفه شناس آن را رد و صورت جلسه کرد.

همچنین دستگاه خودو زانتیا به دلیل نداشتن برگه معاینه فنی متوقف شد که راننده خودرو برای فرار از دست قانون به سروان کریمی پیشنهاد رشوه یک میلیون ریالی داد، اما وی آن را نیز رد و صورت جلسه کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد