تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 - 8:09
کد خبر : 91166

سردار زهرایی در گرگان: مجاهدت و اخلاص در بسیج متبلور است

سردار زهرایی در گرگان: مجاهدت و اخلاص در بسیج متبلور است

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار محمد زهرایی پیش از ظهر امروز در سومین مرحله رزمایش کشوری کمک مؤمنانه، اظهار داشت: اخلاص و مجاهدت با عمل خالصانه و وفاداری نسبت به ولایت، دو ویژگی اصلی نظام جمهوری

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار محمد زهرایی پیش از ظهر امروز در سومین مرحله رزمایش کشوری کمک مؤمنانه، اظهار داشت: اخلاص و مجاهدت با عمل خالصانه و وفاداری نسبت به ولایت، دو ویژگی اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: معمار کبیر انقلاب اسلامی با اخلاص و وحدت کلمه و توکل به خدا انقلاب کردند و وفادار بودند و همان نسبت وفاداری را شهید حاج قاسم سلیمانی به مقام معظم رهبری داشت.

سردار زهرایی ادامه داد: این دو مولفه در بسیجی‌ها متبلور می‌شود که اخلاص دارند و به ولی فقیه وفادار هستند و در این مسیر نیز همواره در کنار مردم حضور دارند.

وی اضافه کرد: متأسفانه نهج البلاغه کمتر خوانده می‌شود اما نامه ۵۳ حضرت علی (ه) به مالک اشتر یک درس کامل مدیریتی و فرماندهی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: خدمات در دوران کرونا با رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه آغاز و به نهضتی در محرم، صفر و ذی الحجه ختم شد و اکنون به آزادسازی زندانیان غیرعمد، پرداختن به ساختن مسکن برای محرومان و غیره رسیده است.

قدردانی استاندار هرمزگان از بسیج و سپاه برای اجرای طرح شهید ‌سلیمانی‌فرمانده سپاه استان فارس: حضور پرشور بسیجیان در تمامی عرصه‌ها اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است۸۳۸ جهیزیه نوعروسان توسط بسیج جامعه زنان مازندران تامین شد

سردار زهرایی ادامه داد: نهضت کمک مؤمنانه به ماه مبارک رمضان وصل می‌شود و برای مردم نویدبخش و امیدآفرین است. این رزمایش یک کار نهضتی و مردمی است و بدان معناست که ما ضمن عدم غفلت از ارزش های اسلامی، از اقشار نیازمند هم غافل نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس مصداق بارز پیروزی با مردم است و با مردم از این پیچ تاریخی عبور می‌کنیم و سال آینده سالی بهتر برای محرومان و مستضعفان خواهد بود و امیدواریم تا ریشه کنی فقر و محرومیت در کنار هم باشیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد