تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 - 10:52
کد خبر : 84883

نهادینه کردن تفکر بسیجی در میان اصناف مانع گرانفروشی می شود

نهادینه کردن تفکر بسیجی در میان اصناف مانع گرانفروشی می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ حمید جانباز پیش از ظهر سه شنبه در جلسه تودیع و معارفه مسئول بسیج کارگران و اصناف فومن، گفت: در همین ایام کرونا و در طرح شهید سلیمانی بازاریان کمک‌های فراوانی به سپاه کرده‌اند. سرهنگ جانباز با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ حمید جانباز پیش از ظهر سه شنبه در جلسه تودیع و معارفه مسئول بسیج کارگران و اصناف فومن، گفت: در همین ایام کرونا و در طرح شهید سلیمانی بازاریان کمک‌های فراوانی به سپاه کرده‌اند.

سرهنگ جانباز با اشاره به آخرین همایش فرماندهان با سخنرانی سردار سلیمانی، افزود: جنس صحبت‌های سردار سلیمانی فرق می‌کرد و حکمت بر زبان این گونه افراد جاری است.

وی با بیان اینکه شهیدان همیشه زنده هستند، اظهار کرد: آدم‌های بزرگ و افرادی که روح بلند دارند اینگونه هستند و یکی از سخنان این شهید بزرگوار این بود که باید از اقدامات سپاه و بسیج یک منظومه فکری تهیه و فرهنگ سازی شود.

فرمانده سپاه ناحیه فومن در ادامه با اشاره به گام دوم انقلاب، گفت: باید بپذیریم که جنگ است دشمن نیز برای ضربه به انقلاب و نظام به دنبال نقطه ضعف‌ها است. ما در قدرت دفاعی به کسی وابسته نیستیم این اقتصاد و مملکت ظرفیتش را دارد که تحریم‌ها را برداریم و دوباره کسب و کار بر خواهد گشت.

وی با بیان اینکه چله دوم انقلاب چله تمدن سازی است، افزود: اگر تفکر بسیجی را در میان اصناف و کسبه نهادینه شود دیگر لازم نیست کسی برای گران فروشی، احتکار و با بسیاری از ناهنجاری‌های موجود در سطح بازار شکایت کند.

سرهنگ جانباز با تأکید بر اینکه بازار ما بسیجی و اسلامی باشد، اظهار کرد: باید فرهنگ سازی شود سازمان بسیج به شکلی است ساختارش یک تغییر و دگرگونی ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم روحیه مقاومت را در جامعه ما احیا کرد، ادامه داد: سردار سلیمانی کاری در منطقه انجام داد که اکنون آمریکایی‌ها چاره‌ای جز کوچ کردن ندارند.

در پایان این مراسم سرهنگ آریا هویدا به عنوان مسئول بسیج کارگران و اصناف معرفی و از زحمات سرهنگ حسین یوسف پناه تجلیل شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد