تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1399 - 12:49
کد خبر : 91011

محور خطبه نمازهای جمعه استان اصفهان

محور خطبه نمازهای جمعه استان اصفهان

سمیرم امام جمعه سمیرم گفت: توفیقات ودست‌آوردهای انقلاب اسلامی قابل مقایسه با دوران رژیم سابق پهلوی نیست. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام سید عبدالعظیم مولازاده معدنی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمیرم با گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بیان

سمیرم

امام جمعه سمیرم گفت: توفیقات ودست‌آوردهای انقلاب اسلامی قابل مقایسه با دوران رژیم سابق پهلوی نیست.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام سید عبدالعظیم مولازاده معدنی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمیرم با گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بیان خام و کلی این دست‌آوردها نیز اقدام صحیحی نیست و باید با هنرمندی بیان شود تا مخاطب و نسل جوان نیز پذیرش داشته باشد.

خطیب جمعه سمیرم ادامه داد: گاهی مقایسه‌ای که در بیشتر موارد بدون تبیین چهل و اندی سال وقایع داخلی و خارجی و شرایطی که از درون و بیرون بر روند توسعه جمهوری اسلامی تاثیر گذاشته بیان می‌شود که این نیز درست نیست.

حجت الاسلام مولازاده معدنی با بیان اینکه امروز ایران در ابعاد امنیتی، علمی، هسته ای، موشکی و پزشکی حرف برای جهانیان دارد، اظهار داشت: گاهی مشکلات اقتصادی، سوء مدیریت و همچنین فسادهای ریز و درشت این ابعاد وسیع و ارزنده را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

به گفته امام جمعه سمیرم، بروز جنگ تحمیلی در کنار توطئه‌های پرشمار ابتدای انقلاب و در ادامه ناکارآمدی برخی مدیریت‌ها و تحریم‌ها، کار در برخی موارد را کند و دشوار کرد اما انقلاب همچنان در ریل و مسیر آرمانی خود در حرکت است.

وی درباره ویژگی‌های انقلاب ایران، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران دارای ریشه و ماهیت دینی و با انگیزه الهی است در حالی‌که انقلاب‌های دیگر فاقد چنین ویژگی بودند و حتی در سایر انقلاب‌ها بنیان انقلاب را با ضدیت با دین بنا نهادند.

وی ولایت و رهبری را نقطه قوت و اقتدار نظام اسلامی برشمرد و افزود: دیدیم و در خبرها مشاهده شد که برخی بیداری ها و انقلاب‌ها در لیبی، مصر یا دیگر کشورهای منطقه به دلیل نداشتن یک ولی فقیه مقتدر و انقلابی ناکام ماندند و به نتیجه آرمانی نرسیدند.

نایین 

امام جمعه نایین با اشاره به اینکه برای رفع تحریم‌ها نباید به دشمن خوش بین بود، اظهارداشت: باید مسوولان کشور برای خنثی‌سازی تحریم‌ها با تکیه بر ظرفیت‌ها و توان داخلی برنامه‌ریزی و تلاش کنند.

حجت الاسلام سید علی سجادی افزود: ایران همواره به تعهدات خود در برجام عمل کرده است اما دولت آمریکا به بدعهدی خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان این که تامین معیشت و رفاه حال مردم باید در اولویت قرار گیرد، تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت جوان حزب‌اللهی و با اتکا به ظرفیت‌های داخلی کشور، مسیر رفع مشکلات کشور هموار خواهد شد.

امام جمعه نایین خطاب به مسوولان گفت: فرصت همیشه به دست نمی‌آید و باید به گونه‌ای اقدام کرد که تحریم در زندگی مردم اثر نداشته باشد و این مهم با تلاش مدیران اقتصادی و خواست مردم میسر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن همواره در تلاش برای اعمال تحریم‌هاست، خاطر نشان کرد: چالش‌ها و مشکلات معیشتی مردم با وحدت، همدلی و اقدام جدی مسئولان برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام سجادی با اشاره به اینکه دشمنان نظام به دنبال این هستند که انقلاب و دهه فجر فراموش شود، اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران با پیروی از ولایت فقیه و انسجام ملی همچنان پابرجا و ماندگار است.

امام جمعه نایین با اشاره به اینکه مسوولان برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام تلاش کنند، تاکید کرد: برخی طرح‌ها در سطح شهرستان سال‌هاست اقدامی برای تکمیل و راه اندازی نشده که قابل قبول نیست ونیازمند عزم جدی مسوولان است.

وی خاطرنشان کرد: درطول سال‌های بعداز انقلاب با وجود نقاط ضعف و قوت، حرکت رو به جلو و پیشرفت‌های مهمی داشته‌ایم و برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب نیاز به حرکت عمومی با محوریت جوانان متعهد داریم.

خطیب جمعه نایین ۲۲ بهمن را روز غلبه ایمان بر کفر و آغاز تشکیل حکومتی دانست که هدفش اجرای احکام اسلام است، گفت: مردم ایران در طول ۴۲ سال گذشته با حضور به موقع خود در انتخابات و راهپیمایی ها از نظام اسلامی حمایت کرده‌اند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد