تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 19:09
کد خبر : 90681

هر ایرانی باید از تبلیغ کالای خارجی احساس شرم کند

هر ایرانی باید از تبلیغ کالای خارجی احساس شرم کند

دکتر “علی زینی وند” شامگاه امشب ۱۵ بهمن ماه در آئین افتتاح نخستین هایپر گالری کالای منزل “انتخاب من” و دفاتر مسئولیت های اجتماعی گروه انتخاب در حوزه سلامت در کرمان گفت: این مجموعه با سرمایه گذاری زیاد و در زمان کوتاهی راه اندازی شده و اشتغال قابل توجهی ایجاد کرده است. وی خطاب به

دکتر “علی زینی وند” شامگاه امشب ۱۵ بهمن ماه در آئین افتتاح نخستین هایپر گالری کالای منزل “انتخاب من” و دفاتر مسئولیت های اجتماعی گروه انتخاب در حوزه سلامت در کرمان گفت: این مجموعه با سرمایه گذاری زیاد و در زمان کوتاهی راه اندازی شده و اشتغال قابل توجهی ایجاد کرده است.

وی خطاب به مسئولین هایپر گالری با بیان اینکه محور چنین مجموعه های بزرگی باید کالاهای داخلی باشند، افزود: کالاهای خارجی نان تبلیغاتشان را می خورند. یکی از نساجی ها در یکی از استان ها به بنده می گفت که برای آنکه کالایمان به بفروش رسد برچسب و برند ترک می زنیم و در بازار تهران به فروش می رسانیم که این جای شرمندگی برای همه ما دارد.

استاندار کرمان ادامه داد: جوانان و شرکت های دانش بنیان باید در حوزه برندینگ و تبلیغ کالای مرغوب ایرانی برنامه ریزی کنند و با فنون جذاب تبلیغاتی در بستر بی انتهای فضای مجازی بر روی کالای ایرانی تعصب به خرج دهند و ایران به جایی برسد که هر ایرانی از تبلیغ کالای خارجی احساس شرم کند و برعکس در تبلیغ کالای ایرانی احساس غرور و سربلندی کند. خواست دیگرما از گروه انتخاب این است که در تبلیغ و توزیع کالای ایرانی همچنان که بوده در این مجموعه نیز سرآمد باشد.

وی افزود: یک مجموعه بزرگ در استان بزرگ باید بتواند در فراز و فرودهایی که برای کشور پیش می آید در تنظیم بازار نقش اجتماعی و ملی خودش را ایفا کند و ما از این گروه بزرگ انتخاب این توقع را داریم نگذارد مردم در تلاطم بازار با افزایش نامتوازن و غیرواقعی قیمت ها آسیب ببیند.

زینی وند ادامه داد: حتما چینش و توزیع کالا باید در چنین مجموعه ای به گونه ای باشد که همه اقشار جامعه نه تنها برای دیدن بلکه برای خرید مراجعه کنند و همچنین کالای مرغوب کرمانی بیشتر در این مجموعه دیده شوند. 

وی بیان کرد: حجم سرمایه گذاری در این فروشگاه ۵۰۰ میلیارد تومان است که زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر را فراهم کرده و یکی از مجموعه های منحصر به فرد کشور است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه به گفته مسئولین این فروشگاه بالای ۹۰ درصد از کالاهای این مجموعه ایرانی دارد، افزود: براساس گزارشات همانند این مجموعه در این استان نداشتیم و در سطح کشور نیز با این تنوع وجود ندارد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، “عباس قبادی” معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این مراسم گفت: نمایشگاه ها می توانند در تنظیم بازار تاثیر بگذارند و اینجا انواع برندها وجود دارد و عرضه مستقیم کالا می تواند انجام بگیرد.

وی بیان کرد: این کار بسیار فوق العاده و ارزشمندی است و برگزاری چنین نمایشگاه بسیار زمان بر و سخت است و این کار در بدترین شرایط اقتصادی و ظالمانه ترین تحریم ها انجام شده است.

وی تولید و توزیع کالا در شرایط تحریم و به این سبک هایپر گالری کالای منزل را بسیار مسرت بخش دانست و بیان کرد: گروه انتخاب مشابه این هایپر گالری، در ۱۵ نقطه دیگر کشور راه اندازی می کند و ما آمادگی هرگونه همکاری با این گروه داریم.

به گزراش ایسنا “دیانی” مدیرعامل هایپر گالری کالای منزل نیز در این آئین گفت: این مجموعه در اوج کرونا و مشکلات و تحریم ها با بومی سازی تکنولوژی و دانش فنی توانست بازار کالا را ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه در مسیر کار ما زنجیره ارزش مدنظر است، گفت: نگاه کرمان نسبت به کار و سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی نسبت سایر استان آماده تر است و در زمان استانداری آقای رزم حسینی در یک جلسه با احداث نیروگاه ۲۰ مگاواتی خورشیدی موافقت کردند و در اینجا نیز یک همگرایی در صنایع خانگی ایجاد کردیم و ۹۰۰ برند کالای ایرانی عرضه می شود.

دیانی اظهار کرد: امروز همچنین در راستای مسئولیت اجتماعی، مرکز حمایت از بیماران سرطانی و کنترل سرطان را در کرمان افتتاح می کنیم.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد