هر ایرانی باید از تبلیغ کالای خارجی احساس شرم کند
دکتر “علی زینی وند” شامگاه امشب ۱۵ بهمن ماه در آئین افتتاح نخستین هایپر گالری کالای منزل “انتخاب من” و دفاتر مسئولیت های اجتماعی گروه انتخاب در حوزه سلامت در کرمان گفت: این مجموعه با سرمایه گذاری زیاد و در زمان کوتاهی راه اندازی شده و اشتغال قابل توجهی ایجاد کرده است. وی خطاب به
دکتر “علی زینی وند” شامگاه امشب ۱۵ بهمن ماه در آئین افتتاح نخستین هایپر گالری کالای منزل “انتخاب من” و دفاتر مسئولیت های اجتماعی گروه انتخاب در حوزه سلامت در کرمان گفت: این مجموعه با سرمایه گذاری زیاد و در زمان کوتاهی راه اندازی شده و اشتغال قابل توجهی ایجاد کرده است.
وی خطاب به مسئولین هایپر گالری با بیان اینکه محور چنین مجموعه های بزرگی باید کالاهای داخلی باشند، افزود: کالاهای خارجی نان تبلیغاتشان را می خورند. یکی از نساجی ها در یکی از استان ها به بنده می گفت که برای آنکه کالایمان به بفروش رسد برچسب و برند ترک می زنیم و در بازار تهران به فروش می رسانیم که این جای شرمندگی برای همه ما دارد.
استاندار کرمان ادامه داد: جوانان و شرکت های دانش بنیان باید در حوزه برندینگ و تبلیغ کالای مرغوب ایرانی برنامه ریزی کنند و با فنون جذاب تبلیغاتی در بستر بی انتهای فضای مجازی بر روی کالای ایرانی تعصب به خرج دهند و ایران به جایی برسد که هر ایرانی از تبلیغ کالای خارجی احساس شرم کند و برعکس در تبلیغ کالای ایرانی احساس غرور و سربلندی کند. خواست دیگرما از گروه انتخاب این است که در تبلیغ و توزیع کالای ایرانی همچنان که بوده در این مجموعه نیز سرآمد باشد.
وی افزود: یک مجموعه بزرگ در استان بزرگ باید بتواند در فراز و فرودهایی که برای کشور پیش می آید در تنظیم بازار نقش اجتماعی و ملی خودش را ایفا کند و ما از این گروه بزرگ انتخاب این توقع را داریم نگذارد مردم در تلاطم بازار با افزایش نامتوازن و غیرواقعی قیمت ها آسیب ببیند.
زینی وند ادامه داد: حتما چینش و توزیع کالا باید در چنین مجموعه ای به گونه ای باشد که همه اقشار جامعه نه تنها برای دیدن بلکه برای خرید مراجعه کنند و همچنین کالای مرغوب کرمانی بیشتر در این مجموعه دیده شوند.
وی بیان کرد: حجم سرمایه گذاری در این فروشگاه ۵۰۰ میلیارد تومان است که زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر را فراهم کرده و یکی از مجموعه های منحصر به فرد کشور است.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه به گفته مسئولین این فروشگاه بالای ۹۰ درصد از کالاهای این مجموعه ایرانی دارد، افزود: براساس گزارشات همانند این مجموعه در این استان نداشتیم و در سطح کشور نیز با این تنوع وجود ندارد.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، “عباس قبادی” معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این مراسم گفت: نمایشگاه ها می توانند در تنظیم بازار تاثیر بگذارند و اینجا انواع برندها وجود دارد و عرضه مستقیم کالا می تواند انجام بگیرد.
وی بیان کرد: این کار بسیار فوق العاده و ارزشمندی است و برگزاری چنین نمایشگاه بسیار زمان بر و سخت است و این کار در بدترین شرایط اقتصادی و ظالمانه ترین تحریم ها انجام شده است.
وی تولید و توزیع کالا در شرایط تحریم و به این سبک هایپر گالری کالای منزل را بسیار مسرت بخش دانست و بیان کرد: گروه انتخاب مشابه این هایپر گالری، در ۱۵ نقطه دیگر کشور راه اندازی می کند و ما آمادگی هرگونه همکاری با این گروه داریم.
به گزراش ایسنا “دیانی” مدیرعامل هایپر گالری کالای منزل نیز در این آئین گفت: این مجموعه در اوج کرونا و مشکلات و تحریم ها با بومی سازی تکنولوژی و دانش فنی توانست بازار کالا را ایجاد کند.
وی با اشاره به اینکه در مسیر کار ما زنجیره ارزش مدنظر است، گفت: نگاه کرمان نسبت به کار و سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی نسبت سایر استان آماده تر است و در زمان استانداری آقای رزم حسینی در یک جلسه با احداث نیروگاه ۲۰ مگاواتی خورشیدی موافقت کردند و در اینجا نیز یک همگرایی در صنایع خانگی ایجاد کردیم و ۹۰۰ برند کالای ایرانی عرضه می شود.
دیانی اظهار کرد: امروز همچنین در راستای مسئولیت اجتماعی، مرکز حمایت از بیماران سرطانی و کنترل سرطان را در کرمان افتتاح می کنیم.
انتهای پیام
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰