تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 18:35
کد خبر : 90680

کوچکترین غفلت می‌تواند عیدمان را به عزا تبدیل کند

کوچکترین غفلت می‌تواند عیدمان را به عزا تبدیل کند

هوشنگ بازوند در جلسه امروز (۱۵ بهمن) ستاد کرونای استان کرمانشاه با اشاره به سیر کاهشی کرونا در ماه اخیر گفت: خوشبختانه با اقدامات خوب از جمله اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همکاری مردم توانستیم در ماه گذشته شاهد سیر کاهشی کرونا باشیم. وی به حضور موثر بسیج مردمی در این طرح

هوشنگ بازوند در جلسه امروز (۱۵ بهمن) ستاد کرونای استان کرمانشاه با اشاره به سیر کاهشی کرونا در ماه اخیر گفت: خوشبختانه با اقدامات خوب از جمله اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همکاری مردم توانستیم در ماه گذشته شاهد سیر کاهشی کرونا باشیم.

وی به حضور موثر بسیج مردمی در این طرح اشاره کرد و افزود: امام راحل در زمان جنگ با فرمان تشکیل بسیج مردمی عملا کشور را از بحران جنگ عبور دادند و امروز هم با حضور موثر بسیج توانستیم بحران کرونا را تا حد خوبی کنترل کنیم.

بازوند بهترین مصداق بسیج مردمی در کنترل کرونا را اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد وافزود: اجرای این طرح یک انسجام ملی در سطح کشور ایجاد کرد و با توجه به متبرک کردن نام این طرح به نام حاج قاسم سلیمانی، مردم همکاری خوبی در اجرای آن داشتند و همین امر موجب شد بتوانیم کنترل خوبی در بحث کرونا داشته باشیم.

وی افزود: در کنار همکاری مردم، نباید از مدیریت سپاه و دانشگاه علوم پزشکی در مدیریت و اجرای این طرح غافل شد.

بازوند وضعیت مطلوب کنترل کرونا در استان را حاصل همکاری همه دستگاه ها و مردم دانست و افزود: امسال در دهه فجر پروژه های بسیاری برای افتتاح داشتیم اما اعلام کردیم که هیچ پروژه ای نباید به صورت حضوری افتتاح شود و تمام مراسم بصورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

بازوند با اشاره به نزدیکی خریدهای نوروزی گفت: بازار کم کم در حال شلوغ شدن است و این موضوع حقیقتا نگران کننده است و ادامه این وضعیت می‌تواند تمام زحمات را به باد داده و ما را به شرایط قبل برگرداند.

استاندار کرمانشاه گفت: مردم باید بدانند کوچکترین غفلت می تواند خدای نکرده عید آنها را به عزا تبدیل کند، لذا همه باید نسبت به خطر کرونا هوشیار باشند.

وی با اشاره به رونق اقتصاد بازار در روزهای پایانی سال گفت: قطعا هیچ کس خواستار خسارت اقتصادی مردم نیست، اما اگر غفلت کنیم و دچار پیک کرونا شویم به ناچار محدودیت های کرونایی برمی‌گردد و بسیاری اصناف این میان متضرر می شوند.

بازوند گفت: در همین راستا از مردم می خواهیم برای اینکه بازار عید تعطیل نشده و استان گرفتار پیک چهارم کرونا نشود، از هم اکنون رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند و بدانند آتش کرونا در کوتاهترین زمان ممکن می تواند دوباره شعله ور شود.

ماجرای صف های طولانی مقابل فروشگاه رفاه چه بود؟

استاندار کرمانشاه در ادامه این جلسه خواستار توضیح فرماندار کرمانشاه در خصوص صف های شلوغ مردم مقابل فروشگاه رفاه در روزهای اخیر شد که فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه توزیع “سبد کالا” را دلیل ایجاد این صف ها عنوان کرد.

رنجبر گفت: در روزهای اخیر کمیته امداد کشور سبد کالایی برای مددجویان تحت پوشش تهیه کرده و فروشگاه‌های رفاه هم طرف قرارداد برای توزیع این کالاها است.

رنجبر گفت: مدیریت این وضعیت در استان نبود و از کمیته امداد کشوری پیام برای مددجویان ارسال شده و همین امر موجب صف بستن مردم شده بود که اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کردیم و قرار شد این وضعیت مدیریت شود.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد