تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1395 - 20:01
کد خبر : 3248

پیام تسلیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای مرحوم هاشمی

پیام تسلیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای مرحوم هاشمی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ ستاد امر به معروف و نهی از منکر با انتشار پیامی فوت مرحوم هاشمی را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون خبر رحلت آیت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ ستاد امر به معروف و نهی از منکر با انتشار پیامی فوت مرحوم هاشمی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت آیت الله جناب آقای هاشمی رفسنجانی، مجاهد دوران نهضت اسلامی و یار دیرین حضرت امام خمینی (ره)، موجب تالم و تاثر گردید. آن سفر کرده، در دوران رژیم طاغوتی و وابسته پهلوی، رنج و محنت بسیاری را متحمل شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با قبول مسئولیت های مهم همچون ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز مجلس خبرگان رهبری، کوشا بود.

نفی بزرگترین منکر که حکومت طاغوت و اقامه بزرگترین معروف که تشکیل و حفظ نظام بوده و هست از سوابق درخشان این یار دیرین امام و رهبری است.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه ایشان برای نظام اسلامی، رحلت ایشان را به مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای و بازماندگان، تسلیت گفته و از خداوند متعال رحمت و غفران واسعه الهی را برای ایشان مسالت دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد