تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 18:04
کد خبر : 90677

عضو مجلس خبرگان رهبری: اقدام عملی برای «امر به معروف و نهی از منکر» صورت گیرد

عضو مجلس خبرگان رهبری: اقدام عملی برای «امر به معروف و نهی از منکر» صورت گیرد

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فایق رستمی عصر امروز در نشست بانوان طلایه‌دار، نخبگان و فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان که در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فایق رستمی عصر امروز در نشست بانوان طلایه‌دار، نخبگان و فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان که در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: تا روز قیامت مدیون خون شهدا هستیم چرا که آنان با عشق هستی و جان خود را فدای مملکت کردند.

وی نام‌گذاری یک سوره از قرآن کریم به اسم زن را نشان از عظمت و نقش مؤثر آنان در جامعه دانست و گفت: فاطمه سیده از زنان اهل بهشت است و در مکتب مبارک احادیث رسول اکرم(ص) در اهل سنت آمده که فاطمه(س) محبوبت‌ترین زن نزد خدا و در میان مردان حضرت علی(ع) است.   

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در حدی است که در ۶۰۰ آیه قرآن به این فریضه الهی اشاره شده است، تصریح کرد: خداوند همه انسان‌ها را به عدل، پاکی و امر به معروف زیر سایه عدالت دعوت کرده و باید این دستورات را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

اجرای امر به معروف و نهی از منکر از درون خانواده‌ها آغاز شود؛ مردم پای کار بیایندخبرنگاران در ترویج “فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر” نقش بی‌بدیلی دارند

وی با بیان اینکه ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است، اظهار کرد:کشور ایران بر ۴ رکن دین اسلام اعم از عدالت، مشورت، مساوات و عمران و آبادنی بنا شده است. 

ماموستا رستمی با ذکر اینکه در سایه نیکوکاری “امر به معروف و نهی از منکر” خفته است، خاطرنشان کرد: خداوند متعال امت پیامبر را به واسطه مسئله امر به معروف و نهی از منکر مورد ستایش قرار داده که این افتخاری برای امت اسلام است.

وی با بیان اینکه مسئله امر به معروف و نهی از منکر  به هر دو قشر زنان و مردان توصیه شده است، عنوان کرد: با اخلاق و مدارا کردن همچون پیامبر اسلام باید مشرکان را به دین اسلام دعوت کرد.

امام جمعه سنندج با دکر اینکه امر به معروف و نهی از منکر تنها زبانی نیست بلکه باید عملی نیز باشد، بیان کرد: مسائل امر به معروف برگرفته از اخلاق است که همه چیز را بیان کرده ورسول خدا سال‌ها با اخلاق با اقشار مختلف مردم مدارا کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد