تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 10:44
کد خبر : 90627

توسعه روستایی و مناطق محروم ازجمله اهداف پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید قم است

توسعه روستایی و مناطق محروم ازجمله اهداف پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید قم است

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست در مراسم افتتاح دو واحد صنعتی در ناحیه صنعتی طغرود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حمایت از بخش خصوصی، رسالت مهمی در توسعه تولید و صنعت است، امروز نیز یکی

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست در مراسم افتتاح دو واحد صنعتی در ناحیه صنعتی طغرود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حمایت از بخش خصوصی، رسالت مهمی در توسعه تولید و صنعت است، امروز نیز یکی از پروژه‌های مهم از بخش تعاون به بهره‌برداری رسید.

استاندار قم افزود: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و احیای واحدهای راکد یکی از اهداف و سیاست‌های مهم در قم است، این پروژه نیز با تلاش مسئولان و هیئت‌مدیره تعاون و توسعه شهرستان قم به نتیجه رسید که قابل‌تقدیر است.

وی تصریح کرد: تعاون و توسعه شهرستان قم جزء تعاونی‌های موفق در قم و در سطح کشور است و اعضای آن در قم این پروژه را به‌خوبی تحویل گرفتند و عملیات اجرایی آن به نتیجه رسید.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری پروژه؛ شاه کلید تکمیل پروژه های نیمه تمامموزه دفاع مقدس لرستان آماده افتتاح نیست؛ سابقه بد استان در افتتاح پروژه های نیمه تمامنماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری: پروژه های عمرانی هرچه سریع تر به سرانجام برسدپروژه های عمرانی مناطق محروم استان سمنان به بسیج سازندگی واگذار می شود

سرمست بیان کرد: توسعه روستایی و مناطق محروم ازجمله اهداف پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در قم است.

وی عنوان کرد: در بخش روستایی باوجوداینکه ازنظر فعالیت و اشتغال در حوزه کشاورزی و امور دامی نسبت به استان‌های دیگر از درصد کمتری برخوردار هستیم اما به لحاظ کیفیت و اهمیت دامی و کشاورزی در استان در مقایسه با سایر استان‌ها دارای مزیت بالایی هستیم.

استاندار قم خاطرنشان کرد: در قم وجود دام شهر نقطه تبادل دام کشور به شمار می‌رود و یک مزیت ارزنده‌ای است و شهرک لبن و در ارتباط با بخش کشاورزی نیز مجتمع‌های کشت و صنعتی که وجود دارد ازجمله این ظرفیت‌هاست.

وی گفت: سیاست استان مبتنی بر اصلاح الگوی کشت و سازگار با مسئله کم‌آبی و اصلاح شیوه‌های نوین آبیاری و سازگار با محیط‌زیست است و درمجموع این سیاست‌ها در جوار تهران به‌عنوان پایتخت و مرکز ثقل تمرکز جمعیتی کشور می‌تواند برای استان یک موقعیت ممتازی را رقم بزند.

سرمست افزود: ارتقای این ظرفیت‌ها، یک نگاه ویژه‌ای را می‌طلبد تا در تکمیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی و امور دامی بتوانیم موفق‌تر عمل کنیم.

وی بیان کرد: این پروژه پایان ماجرا نیست بلکه نقطه شروعی برای تکمیل زنجیره فعالیت‌های تولیدی و اتصال تولید و مصرف برای ارائه محصولات باکیفیت برای شهروندان و حتی فرآوری در بخش‌های مختلف تولیدی است.

استاندار قم با اشاره به ظرفیت مهم قم در تولید و فرآوری محصولات باغی، کشاورزی و دامی عنوان کرد: این قابلیت‌ها باید به فعلیت دربیاید، جز سیاست‌های استان و اولویت توسعه قم است، دراین‌باره پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید را طراحی و تدوین کردیم و خدا را شکر می‌کنیم که امروز یکی از برنامه‌های مهم که در شورای معاونین استانداری پیگیری می‌شد به نتیجه رسید.

وی تصریح کرد: ارتقای کیفیت و تکمیل زنجیره تولید و فرآوری را با همه توان دنبال می‌کنیم و استان پشتیبان اجرای این طرح‌هاست تا به جامعه هدف که عمدتاً قشر ضعیف هستند خدمت برسانیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد