تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1399 - 8:34
کد خبر : 80728

رژه وانت داران استان قزوین در سالگرد شهید سلیمانی برگزار شد

رژه وانت داران استان قزوین در سالگرد شهید سلیمانی برگزار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ اعضای اتحادیه رانندگان وانت استان قزوین به مناسبت سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی با شرکت در یک رژه نمادین، یاد این شهید بزرگوار را گرامی داشتند. سیدرضا محمدی مسئول اتحادیه رانندگان وانت استان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ اعضای اتحادیه رانندگان وانت استان قزوین به مناسبت سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی با شرکت در یک رژه نمادین، یاد این شهید بزرگوار را گرامی داشتند.

سیدرضا محمدی مسئول اتحادیه رانندگان وانت استان قزوین در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرگزاری برنا اظهار داشت: سردار سلیمانی از فرماندهان دلاور و مخلص ایران اسلامی است که با شجاعت و ایثار خود نقش مهمی در تامین امنیت پایدارکشور و مبارزه با داعش و تروریست های تکفیری ایفا کرد و در قلوب همه مسلمین جا دارد.

image_2020_12_31-23_45_49_544_n2w

وی افزود: به پاس گرامیداشت سالگرد شهادت قاسم سلیمانی و سایر شهدای بزرگ مرد ایران اسلامی اعضای اتحادیه وانت استان قزوین هم احساس تکلیف کرده تا سهمی در این مراسم سالگرد داشته باشند.

محمدی بیان کرد: امروز جمعه در یک حرکت نمادین رانندگان وانت استان دور هم جمع شدند تا با کاروان وانت های خود در سطح شهر حرکت کرده و یاد این شهید را زنده نگهدارند.

وی تصریح کرد: به صورت نمادین رژه کاروان خودروهای وانت امروز جمعه در خیابان های شهر قزوین برگزار می شود تا قدردان ایثارگران شهید خود باشیم.

image_2020_12_31-23_45_45_512_dsb

محمدی گفت: در این حرکت نمادین تعداد ۲۵۰ راننده با خودروهای وانت خود حضور دارند که در ساعت ۱۱ حرکت خود را از مقابل استانداری قزوین آغاز کرده و پس از طی خیابان های مسیر در امامزاده حسین (ع) قزوین حضور یافته و با رعایت پروتکل های بهداشتی و در داخل خودرو با قرائت فاتحه نسبت به شهدا بویژه شهید سلیمانی ادای احترام می کنند.

وی افزود: در استان قزوین وانت داران و رانندگان وانت در بخش حمل و نقل عمومی بار فعالیت می کنند که امروز هم در این همایش شرکت کرده اند.

محمدی اضافه کرد: تفکیک وانت باران و وانت داران در استان صورت گرفته به طوری که ۱۵ هزار وانت بار در استان داریم و در شهر قزوین ۷۲۰۰ راننده وانت شناسایی شده که حدود ۱۰۰۰ نفر در این عرصه خدمات رسانی می کنند.

image_2020_12_31-23_45_44_540_bbY

 مسئول اتحادیه رانندگان وانت استان قزوین یادآورشد: تمام تلاش ما این است با همه مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا بتوانیم در توزیع عادلانه خدمات و سوبسید دولتی، صدور مجوز و تامین قطعات و لاستیک خودرواقدام کرده و یک توازن و عدالت برقرار کنیم تا از فعالان زحمتکش این بخش حمایت لازم صورت گیرد.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد