بهره مندی ۲۳ هزار نفر از خدمات مشاوره تلفنی ۱۴۸۰
عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در مرکز مشاوره بهزیستی (تلفن ۱۴۸۰) انواع خدمات مشاورهای در هر نقطهای از استان برای همشهریان فراهم شده است. او افزود: خدمات مشاورهای بهزیستی شامل مشاوره خانواده، تربیت فرزند، مباحث حقوقی، مسائل خانوادگی و حل مشکلات والدین
عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در مرکز مشاوره بهزیستی (تلفن ۱۴۸۰) انواع خدمات مشاورهای در هر نقطهای از استان برای همشهریان فراهم شده است.
او افزود: خدمات مشاورهای بهزیستی شامل مشاوره خانواده، تربیت فرزند، مباحث حقوقی، مسائل خانوادگی و حل مشکلات والدین با فرزاندان است.
عرب زاده تصریح کرد: شروع کاری مراکز مشاورهای قبلا از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب بوده که با توجه به شرایط کرونا تا ساعت ۱۲ شب خدمات ادامه دارد.
بیشتر بخوانید
بیش از ۷ هزار نفر از خدمات مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ بهره مند شده اند
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به بهره مندی ۲۳ هزار و ۵۰ نفر از خدمات مشاورهای ادامه داد: تا کنون ۲ میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال صرف این نوع خدمات همگانی شده است.
تشکیل ۳۵۳ پرونده در سامانه طلاق
عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: سامانه طلاق یا تصمیم امسال با هدف کنترل و کاهش طلاق از ده مهر ماه شروع به کار کرده است.
او افزود: زوجین با ورود به سامانه و ثبت اطلاعات خود در صورتی که به این نتیجه رسیدند که ادامه مسیر زندگی برایشان امکان پذیر نیست به دادگستری معرفی میشوند.
عرب نژاد اظهار کرد: از ده مهرماه تا کنون ۳۵۳ پرونده در سامانه طلاق تشکیل شده و ۲۶۰ میلیون ریال برای این سامانه هزینه شده است.
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی تصریح کرد: افراد در سامانه طلاق نوع اختلافشان را عنوان میکنند و ظرف ۲۴ ساعت بر اساس نوع مشکل خود مشاوره دریافت میکنند و همچنین جلسات آموزشی برای زوجین تعریف میشود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰