تاریخ انتشار : یکشنبه 12 بهمن 1399 - 14:48
کد خبر : 90273

در انتخابات ۱۴۰۰ باید به مکتب حاج قاسم سلیمانی رأی بدهیم

در انتخابات ۱۴۰۰ باید به مکتب حاج قاسم سلیمانی رأی بدهیم

حجت الاسلام محمدباقر برقراری یکشنبه ۱۲ بهمن ماه در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر و دیگر مدیران و مسئولان شهرستانی به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر به موضوع انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ پرداخت و گفت: در انتخابات ریاست جمهوری، به جای حزبی و سیاسی رأی دادن، باید مکتبی رأی دهیم. فارغ

حجت الاسلام محمدباقر برقراری یکشنبه ۱۲ بهمن ماه در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر و دیگر مدیران و مسئولان شهرستانی به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر به موضوع انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ پرداخت و گفت: در انتخابات ریاست جمهوری، به جای حزبی و سیاسی رأی دادن، باید مکتبی رأی دهیم. فارغ از هر جناح و حزبی، ما باید به ادامه دهنده مکتب حاج قاسم سلیمانی رأی دهیم.

وی با بیان اینکه علاوه بر نامگذاری بلوارها و پروژه ها به نام شهید حاج قاسم سلیمانی، باید در بحث انتخابات ادامه دهنده مسیر او باشیم، افزود: ما با یک انتخاب اصلح و احسن در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰و بنا کردن یک دولت حاج قاسم، باید جهان کفر را مات و مبهوت کنیم.

باقری یادآور شد: یک رأی مکتبی و انقلابی سبب زمینه سازی و حرکت انقلاب به سوی ظهور صاحب اصلی این انقلاب می شود و از شفاعت حاج قاسم نیز بهره مند خواهیم شد.

امام جمعه ملایر در ادامه اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای آبادانی، استقلال، عمران و پیشرفت کشور آمده است و کتاب صعود ۴۰ ساله تأییدی بر حقانیت این نظام در طول ۴۰ سال و تعالی معنویت، استقلال و آزادی است که دشمنان نظام نیز به آن اقرار کردند.

وی با بیان اینکه در کنار این دستاوردها، آرامش، عمران، پیشرفت و تکنولوژی محقق شده است، تصریح کرد: تقاضایم از مسئولان و فعالان فرهنگی این است که کتاب صعود ۴۰ ساله را تهیه و در اختیار مسئولان شهرستانی قرار دهند تا بتوانیم دستاوردهای ۴۰ ساله این نظام را تبلیغ کنیم.

برقراری مردم را نسبت به حقیقت انقلاب اسلامی به سه دسته تقسیم کرد و گفت: دسته اول از حقیقت انقلاب اسلامی آگاه نیستند و دسته دوم از خدمات و دستاوردهای انقلاب آگاهی دارند اما انگیزه ای برای دفاع از این دستاوردها ندارند. پس صرف داشتن آگاهی کافی نیست.

امام جمعه ملایر ادامه داد: دسته سوم افراد خودآگاهی هستند که با تمام وجود انقلاب را به عنوان یک انفجار نور می پذیرند و آنچه خلاف انقلاب است، رد کرده و با انگیزه و شجاعت بالا از حقیقت انقلاب دفاع می کنند.

وی به خودآگاهی امام خمینی(ره) با تمام وجود نسبت به حقیقت انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: امام راحل از آغاز این نهضت در دهه ۴۰ تا روز رحلتش، نسبت به حقیقت انقلاب و دشمنی با دشمنان انقلاب خودآگاهی داشت و سرسوزنی از ارزش های انقلاب و یا دشمنی با دشمنان انقلاب کوتاه نیامد.

برقراری یادآور شد: بسیاری از جامعه شناسان انقلاب را مانند تولد انسان، یک پدیده می دانند که روزی پیر شده و از دنیا می رود اما ماهیت انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب دینی، مطابق فرمایش خداوند متعال نه تنها پیر و زایل نمی شود، بلکه جهانی خواهد شد.

وی به وعده خداوند در قرآن اشاره و تصریح کرد: خلیفه قرار دادن اهل ایمان و عمل صالح بر روی زمین، وعده خداوند در قرآن است و این وعده مانند دیگر وعده های قرآنی شرط دارد که شرط آن ایمان و عمل صالح است.

برقراری با بیان اینکه برخی افراد در هر مسئولیت و لباسی با کردار و یا گفتار خود قصد ضربه زدن به عملکرد نظام را دارند، مطرح کرد: در صورت عمل به این شروط و استمرار انقلاب جوان، خداوند تغییر و تبدیلی روبه جلو و به سوی کمال برای این انقلاب ایجاد می کند.

امام جمعه ملایر به تزریق و تدریس برخی باورهای غلط توسط جامعه شناسان به محیط های علمی و دانشگاهی اشاره و تأکید کرد: بر خلاف باور این جامعه شناسان، انقلاب اسلامی نه تنها زایل نمی شود بلکه سربلند می ماند و شرط آن مطیع بودن نسبت به فرامین رهبری است.

برقراری اهمیت به اقتصاد مقاومتی، عدم دلبستگی به غرب، تکیه بر منابع غیر نفتی و تقویت خودباوری را از دستورات مورد تأکید مقام معظم رهبری عنوان و خاطرنشان کرد: در مورد ادعای رئیس جمهور آمریکا مبنی بر لزوم راستی آزمایی ایران باید گفت ما تعهدی به جوبایدن نداریم، نظام اسلامی به تعهدات خود پایبند است و آن ها باید راستی آزمایی شوند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد