تاریخ انتشار : یکشنبه 12 بهمن 1399 - 14:35
کد خبر : 90267

کشف ۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در گلشهر کرج

کشف ۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در گلشهر کرج

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر نگهداری تعداد زیادی ابزار و یراق قاچاق در یک واحد مسکونی در منطقه گلشهر کرج، بررسی موضوع در دستور اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر نگهداری تعداد زیادی ابزار و یراق قاچاق در یک واحد مسکونی در منطقه گلشهر کرج، بررسی موضوع در دستور اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با بررسی موضوع ابتدا صحت خبر برایشان محرز و در ادامه با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا یک هزار و ۸۶ عدد انواع ابزار و یراق و ۵۹۰ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، بیان کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را بیش از ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سردار محمدیان با بیان اینکه در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد، خاطرنشان کرد: مبارزه توأمان پلیس با قاچاق کالا نقش مستقیم بر تقویت تولید داخلی داشته و باعث ایجاد اشتغال و پیشگیری از معضلات اجتماعی می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد