تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399 - 13:10
کد خبر : 89896

برگزاری ۱۳۱ عنوان برنامه در ایام دهه فجر/ شفاف می‌گویم: سپاه در انتخابات آینده هیچ کاندیدایی ندارد

برگزاری ۱۳۱ عنوان برنامه در ایام دهه فجر/ شفاف می‌گویم: سپاه در انتخابات آینده هیچ کاندیدایی ندارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت آغاز دهه فجر و همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس استانی برگزار شد، با تشریح برنامه‌های این ایام اظهار کرد: در این راستا ۱۳۱

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت آغاز دهه فجر و همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس استانی برگزار شد، با تشریح برنامه‌های این ایام اظهار کرد: در این راستا ۱۳۱ عنوان با ۲ هزار برنامه برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اجرای برنامه‌های مناسبتی ایام دهه فجر گفت: در هفته استانی دفاع مقدس زنجان که از ۱۱ تا ۱۷ بهمن ماه تعیین شده است برنامه‌هایی در راستای معرفی و بزرگداشت شهدا برگزار خواهد شد.

وی به ایثار و گذشت رزمندگان استان زنجان در عملیات‌های دوران دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: جایگاه این شهدا باید برای مردم به ویژه نسل جوان تشریح شود.

سردار کرمی دیدار با ائمه جمعه و خانواده شهدا، گلباران مزار شهدا، رژه موتوری در روز ۲۲ بهمن، برگزاری رزمایش گردان بیت‌المقدس و همچنین رزمایش کمک مومنانه را از جمله برنامه‌های ایام دهه فجر اعلام کرد و افزود: ادامه اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی و افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی بر زنده نگه داشتن یوم‌الله دهه فجر تاکید کرد و گفت: این مهم از تاکیدات بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری است که باید به آن عمل شود.فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به آماده شدن ۱۳۲ پروژه محرومیت‌زدایی در ایام دهه فجر اشاره و تصریح کرد: تجلیل از ایثارگران به ویژه بانوان ایثارگر، خاطره گویی رزمندگان، نورافشانی و حضور در حلقه‌های صالحین از جمله برنامه‌های ایام پیش رو است.

سردار کرمی به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری کنگره شهدا در زنجان اشاره کرد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، دبیرخانه این کنگره بعد از برگزاری هم فعال خواهد ماند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه حمایت از مردم را در همه ابعاد وظیفه خود می‌داند، افزود: سپاه کمک کاهش مشکلات مردم را وظیفه خود می‌داند.

وی در پاسخ به سوالی در مورد موضع سپاه در انتخابات آینده گفت: شفاف می‌گویم سپاه هیچ کاندیدایی در انتخابات ندارد و اگر موردی از حمایت از کاندیداها توسط افرادی که به سپاه وابستگی دارند گزارش شود، حتما برخورد خواهد شد.

سردار کرمی تاکید کرد: سپاه از همه ظرفیت‌های خود برای حضور مردم در صحنه انتخابات در راستای اقتدار نظام استفاده خواهد کرد ولی هیچ حمایتی از شخص خاص نمی‌کند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه گویا سپاه در مواقع بروز بحران به جای سایر ادارات مسؤول که اداره کل هم هستند ایفای وظیفه می‌کند، با تاکید بر اینکه خدمت به مردم یک وظیفه همگانی محسوب می‌شود، افزود: سپاه در کنار سایر مسؤولان نسبت به کمک به مردم در مواقع مورد نیاز اقدام و در واقع کمبودها را جبران می‌کند هر چند ضعف‌هایی هم وجود دارد ولی در مجموع سپاه کمک به مردم را وظیفه خود می‌داند.

در ادامه معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان هم برنامه‌های ایام دهه فجر و هفته دفاع مقدس استانی را تشریح کرد و گفت: برنامه‌های پیش‌بینی شده بر اساس روزشمار و کمیت آن بسته به شیوع ویروس کرونا برگزار خواهد شد.

برگزاری طرح هر پایگاه یک خدمت

مسعود رمرودی برگزاری طرح هر پایگاه یک خدمت مومنانه نسبت به ظرفیت و امکانات هر پایگاه و همچنین برگزاری راهپیمایی خودرویی که مسیر آن طی روزهای آینده اعلام خواهد شد را از جمله برنامه‌های ایام دهه فجر اعلام کرد.

همچنین مسؤول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در این نشست خبری به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید در پاییز سال آینده اشاره و تصریح کرد: تلاش می‌شود از این کنگره به عنوان تولید محتوا در حوزه شهدا استفاده شود.

عبدالله حعفری مصاحبه با خانواده شهدا، تولیدات فرهنگی و هنری، جمع‌آوری مستندات خانواده شهدا، تالیف و چاپ ۷۰ تا ۸۰ عنوان کتاب را از برنامه‌های پیش‌روی تدوین شده برای برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید در زنجان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید ۲۲ کمیته با ریاست مدیران کل و دبیری سپاه طراحی شده است، ادامه داد: در این راستا با توجه به اهمیت محرومیت زدایی و فضای مجازی دو کمیته با این عنوان هم فعال شده که در صدد تولید محتوا در این حوزه‌ها است.

مسؤول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان مطالبه‌گری از کمیته‌های ۲۲ گانه و معرفی شهدا در رسانه‌ها را درخواست و انتظار خود از رسانه‌های استان دانست و تاکید کرد: برگزاری کنگره شهدا در شأن و نام این عزیزان، نیازمند همراهی همگانی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد