تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399 - 11:55
کد خبر : 89882

صدور مجوز بهره برداری از معادن شهرستان کهگیلویه پس از ۴۰ سال

صدور مجوز بهره برداری از معادن شهرستان کهگیلویه پس از ۴۰ سال

سید حشمت الله صمیمی دوست در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد، افزود: طرح توجیهی فنی اقتصادی(امکان سنجی) بخش گردشگری توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تا ۱۰ روز  آینده تدوین و در نشست کمیته طبیعت گردی بررسی و در نشست بعدی این ستاد ارائه شود. وی اظهارکرد: دستگاه های

سید حشمت الله صمیمی دوست در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد، افزود: طرح توجیهی فنی اقتصادی(امکان سنجی) بخش گردشگری توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تا ۱۰ روز  آینده تدوین و در نشست کمیته طبیعت گردی بررسی و در نشست بعدی این ستاد ارائه شود.

وی اظهارکرد: دستگاه های اجرایی در این خصوص با میراث فرهنگی تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برخی از مشکلات مربوط به سال های گذشته است، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال وضعیت تامین آب ۵۰ واحد صنایع سیمان بر شهر یاسوج پس از ۳۰ سال تعیین تکلیف شد و در حالی که این واحدها به علت عدم پرداخت آب بها در آستانه تعطیلی بودند اکنون به فعالیت خود ادامه می دهند.

صمیمی همچنین، تصریح کرد: بعد از ۴۰ سال مجوز بهره برداری از معادن شهرستان کهگیلویه صادر شد.

وی با اشاره به اجرای برخی از طرح های گردشگری در استان، تاکید کرد: باتوجه به اینکه در ماه های پایان سال جهش تولید قرار داریم انتظار می رود مدیران از تمام ظرفیت خود در این مدت زمان اندک برای پیشرفت استان و تعیین تکلیف وضعیت طرح ها استفاده کنند.

معاون استاندار،بیان کرد: برابر تبصره ۱۹ قانون به دولت اجازه داده شد برخی طرح‌ ها را برای تسریع در اجرا به بخش خصوصی واگذار کند.

صمیمی بر تلاش مدیران استانی برای گرفتن مجوزهای لازم از وزارتخانه‌ ها برای تسهیل در واگذاری طرح‌ های قابل واگذاری از محل تبصره ۱۹ تاکید کرد.

وی تصریح کرد: بخش خصوصی نقش مهمی در سرمایه گذاری و رونق اشتغال دارد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، پتروشیمی دهدشت و گچساران و کارخانه آهک هیدراته چرام را نمونه های بارز و حضور موثر بخش خصوصی دانست و عنوان کرد: بخش خصوصی هرجایی که متولی بود عملکرد مطلوبی داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد: پتروشیمی دهدشت روی ریل آمده و وزارت نفت پای کار است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد