تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1400 - 14:11
کد خبر : 141935

پیگیر ثبت نام متقاضیان درشهرهای جامانده کرمانشاه از طرح”جهش تولید مسکن” هستیم/مردم نگران نباشند

پیگیر ثبت نام متقاضیان درشهرهای جامانده کرمانشاه از طرح”جهش تولید مسکن” هستیم/مردم نگران نباشند

عبدالرضا غفوری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شروع ثبت نام این طرح در سراسر کشور گفت: در سامانه این طرح تنها نام ۱۲ شهر استان از جمله ازگله، اسلام آبادغرب، بانوره، پاوه، سنقر و کلیایی، قصرشیرین، کرندغرب، گهواره، گیلانغرب، کنگاور، نودشه و هرسین قرار دارد. وی افزود: در طرح قبلی مسکن

عبدالرضا غفوری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شروع ثبت نام این طرح در سراسر کشور گفت: در سامانه این طرح تنها نام ۱۲ شهر استان از جمله ازگله، اسلام آبادغرب، بانوره، پاوه، سنقر و کلیایی، قصرشیرین، کرندغرب، گهواره، گیلانغرب، کنگاور، نودشه و هرسین قرار دارد.

وی افزود: در طرح قبلی مسکن در دولت قبل، در استان حدود ۷۴ هزار نفر ثبت نامی واجد شرایط داشتیم و سهم شهر کرمانشاه با جمعیت یک میلیون نفری از این تعداد حدود ۵۰ هزار نفر بود.

غفوری گفت: با توجه به این آمار به نظر می رسید که تعداد افراد واجد شرایط و متقاضی در این طرح اندک باشد، بنابراین برخی شهرها از لیست ثبت نامی این طرح حذف شد.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه تصریح کرد: البته با توجه به اینکه استقبال از این طرح افزایش یافته، به دنبال قرار گیری شهرهای جامانده در لیست ثبت نامی این طرح هستیم و به زودی این امر محقق می شود و جای نگرانی نیست.

غفوری گفت: در حال حاضر زمین لازم برای متقاضیان طرح قبلی مسکن فراهم شده و برای این طرح نیز پیگیر تامین زمین هستیم و جای نگرانی نیست.

این مسئول خاطرنشان کرد: در طرح “جهش ملی مسکن” در ۱۲ شهر استان که ثبت نام متقاضیان در آنها مجاز است، تاکنون ۱۳ هزار نفر ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد