تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 بهمن 1399 - 11:13
کد خبر : 89735

فریضه نماز جمعه فردا در اردبیل برپا می‌شود

فریضه نماز جمعه فردا در اردبیل برپا می‌شود

– اخبار استانها – حجت‌الاسلام علی زمزم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: براساس مجوزهای دریافتی از ستاد استانی مقابله با کرونا، نماز جمعه اردبیل در مورخه دهم بهمن ماه ۱۳۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار خواهد شد. وی بیان کرد: از مؤمنین عزیز تقاضامندیم با رعایت اصول بهداشتی،

– اخبار استانها –

حجت‌الاسلام علی زمزم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: براساس مجوزهای دریافتی از ستاد استانی مقابله با کرونا، نماز جمعه اردبیل در مورخه دهم بهمن ماه ۱۳۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: از مؤمنین عزیز تقاضامندیم با رعایت اصول بهداشتی، حتماً سجاده و مهر شخصی به همراه داشته و از ماسک استفاده کنند.

مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: تمهیدات لازم برای برپایی فریضه واجب نماز در اردبیل اندیشیده شده و تمام سعی و تلاش ما برگزاری برنامه‌های معنوی و فرهنگی در استان اردبیل است.

صدورکیفرخواست پرونده دورزنندگان محدودیت‌های کرونایی در بندرگزگزارش صندوق بین المللی پول از ضربه سخت کرونا به اقتصادهای صنعتی در سال ۲۰۲۰پیش بینی فوت ۵۱۴ هزار آمریکایی بر اثر ابتلا به کرونا

زمزم با تشکر و قدردانی از تلاش مردم برای رساندن وضعیت کرونایی استان به رنگ آبی نیز گفت: امیدواریم این همکاری‌ها همچنان با جدیت و تلاش همه‌جانبه ادامه داشته باشد، چرا که هر گونه سهل‌انگاری زمینه شیوع مجدد کرونا را در استان فراهم خواهد کرد.

وی بیان کرد: امیدواریم در سایه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضوابط ستاد مقابله با کرونا بتوانیم نماز جمعه را به صورت جماعت و حضوری برگزار کنیم و از فیض و برکات آن بهره‌مند شویم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد