تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 10:48
کد خبر : 89382

۹۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در محور شهرستان انار کشف شد

۹۵ میلیارد ریال کالای  قاچاق در محور شهرستان انار کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا سرهنگ رضا خلیلی نژاد روز چهارشنبه در نشست خبری با رسانه ها افزود: به زودی پست ایست بازرسی شمش راه اندازی خواهیم کرد که می توان از روند قاچاق کالاها به طور چشمگیری جلوگیری کرد. سرهنگ خلیلی نژاد تصریح کرد:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا سرهنگ رضا خلیلی نژاد روز چهارشنبه در نشست خبری با رسانه ها افزود: به زودی پست ایست بازرسی شمش راه اندازی خواهیم کرد که می توان از روند قاچاق کالاها به طور چشمگیری جلوگیری کرد.

سرهنگ خلیلی نژاد تصریح کرد: در حوزه قاچاق سوخت ۵۵ هزار لیتر، در زمینه دام و طیور ۷۵۰ راس دام و طیور کشف شده است و پنج نفر که قاچاق دام انجام می ‌دادند دستگیر شدند، آنها دام ها را از استان‌ های مرکزی به سمت استان هرمزگان منتقل می ‌کردند تا از کشور با قیمت بالا خارج شوند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه کرونا ۴۳۶ هزار ماسک و اقلام بهداشتی قاچاق کشف شد، در حوزه سرقت ها، کشف بزرگترین محموله سرقتی سیم و تجهیزات انتقال نیرو در استان کرمان در محور انار صورت گرفت که ر این راستا از چهار باند متخلف ۱۵ تن سیم برق و تجهیزات کشف شد و  پنج سارق فرا استانی هم دستگیر شدند و مبلغ ۱۵ میلیارد ریال به مالباختگان استرداد شد.

سرهنگ خلیلی نژاد گفت: در این مدّت با مقایسه مشابه سال قبل در زمینه سرقت ۹٫۵ درصد کاهش سرقت ها، در حوزه کشفیات هم پنج درصد افزایش داشتیم ضمن اینکه در حوزه دستگیری سارقین که  ۱۳۸ نفر سارق دستگیر شدند  ۱۰ درصد رشد داشتیم.

وی اضافه کرد: در حوزه خرده فروشی مواد مخدر ، ۱۰۰ نفر خرده‌فروش و ۱۱۵ معتاد دستگیر شدند که به کمپ منتقل شده و یا اقدامات پیشگیرانه برای آنها انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان انار ادامه داد: ورود خیرین امنیت ساز در حوزه امنیتی یک کار بزرگی بود که در شهرستان انجام شد نمونه آن می توان به اهدای یک میلیارد تومان از سوی خیّر  به فرماندهی نیروی انتظامی برای ساخت یک سازه و نیز اهدای  ۱۰ هزار مترمربع زمین برای احداث پاسگاه انتظامی  بیاض به ارزش ۱۶ میلیارد ریال اشاره کرد.

  

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد