تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 8:06
کد خبر : 89298

۱۸ باب نمازخانه جدید به مدارس گیلان اضافه می شود

۱۸ باب نمازخانه جدید به مدارس گیلان اضافه می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، محمد رحمتی صبح چهارشنبه در شورای استانی نماز، توجه به نماز را اولویت آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۶ مدرسه در گیلان نمازخانه دارند. وی با اشاره به اینکه ۱۸

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، محمد رحمتی صبح چهارشنبه در شورای استانی نماز، توجه به نماز را اولویت آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۶ مدرسه در گیلان نمازخانه دارند.

وی با اشاره به اینکه ۱۸ باب نمازخانه در گیلان در حال احداث است، گفت: ۲۲۷ امام جماعت در مدارس استان اقامه نماز می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه هزار و ۸۵۲ همکار فرهنگی نیز به کار اقامه نماز در مدارس می‌پردازند، افزود: ۱۷ هزار فرهنگی در طرح مدیریت اقامه نماز شرکت کردند.

تحقق ظرفیت‌های بالقوه جهت ترویج نماز در جامعه

دبیر ششمین شورای استانی نماز گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه ستاد اقامه نماز درصدد تقویت باورها و معرفی ارزش‌های نماز است، اظهار کرد: این ستاد با هدف داشتن جامعه‌ای پویا و معنوی فعالیت می‌کند.

کیمیا تنهایی با اشاره به اینکه توجه به استفاده از ظرفیت مدارس در این حوزه مهم است بیان کرد: پیوند نماز، خانه مدرسه و مسجد برای ترویج نماز در جامعه اهمیت دارد.

وی افزود: حساس کردن مردم و مسئولان جهت رفع کمبودهای اقامه نماز، بهره گیری از ظرفیت‌های بالقوه، تحقق پیام‌های مقام معظم رهبری در خصوص نماز و جلب کمک نهادهای مردمی و دستگاه‌های اجرایی در ترویج نماز از جمله اهداف این شورا است.

تنهایی با بیان اینکه اولین اجلاس نماز در سال ۷۰ یعنی ۲۸ سال پیش در کشور برگزار شده است، اضافه کرد: این اجلاس را امسال در استان با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار کردیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد نماز در ماسال، لنگرود، تالش و انزلی و رشت و فومن، عنوان کرد: امیدواریم تا پایان ماه آینده اجلاس نماز در تمام شهرستان‌های گیلان برگزار شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد