تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1399 - 9:22
کد خبر : 98412

آمادگی ناجا برای انتخاباتی امن و پرشور

آمادگی ناجا برای انتخاباتی امن و پرشور

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری روز چهارشنبه در مراسم دانش‌آموختگی فراگیران آموزشگاه‌های علمی تخصصی ناجا و رزمایش اقتدار محمد رسول‌الله (ص) در ستاد ناجا، افزود: مردم در انتخابان آینده کسی را انتخاب می کنند که روی پای خود بایستد و با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری روز چهارشنبه در مراسم دانش‌آموختگی فراگیران آموزشگاه‌های علمی تخصصی ناجا و رزمایش اقتدار محمد رسول‌الله (ص) در ستاد ناجا، افزود: مردم در انتخابان آینده کسی را انتخاب می کنند که روی پای خود بایستد و با روحیه جهادی به مردم خدمت کند تا بتوانیم مانند گذشته در مقابل قلدری آمریکا ایستادگی کننیم.

وی افزود: سال گذشته و مواجهه کشور با ویروس کرونا، نیروی انتظامی آماده‌باش بوده و اکنون نیز باید خود را برای برقراری امنیت در حوزه‌های مختلف و همچنین انتخابات سال آینده آماده می کنیم.

سردار اشتری اضافه کرد: جمهوری اسلامی امروز مقتدرانه در عرصه جهانی حضور دارد، ایران کشوری مقتدر و باثبات است، امروز اگر ایران در منطقه حضور نداشت، امنیتی هم وجود نداشت،  شهید حاج قاسم سلیمانی همچون سربازی، فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی را اجرا کرد و امنیت را به عراق، سوریه و منطقه بازگرداند.

وی در مورد دوره های آموزشی ناجا گفت: دوره‌های آموزشی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.  پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت کامل و صحیح نیز در سطح نیروهای مسلح و به‌ویژه نیروی انتظامی و در پادگان‌های آموزشی اجرا شده است.

اشتری ادامه داد: از وظایف ناجا رعایت حقوق مردم، کمک به فضای اسلامی و انقلابی، ارتقاء روحیه معنوی و ارتقاء نظم، امنیت و آرامش در جامعه است.  وظیفه ما مقابله با قانون‌گریزان و احقاق حق شهروندان است که با آموزش‌های حرفه‌ای این مساله محقق می شود.

فرمانده نیروی انتظامی بالاترین سرمایه هر سازمانی را  نیروی انسانی آن سازمان دانست و گفت: با توجه به اینکه بیشترین مأموریت ما انسان‌محور است، باید با مهارت‌آموزی و کسب آموزش به مردم خدمات‌رسانی کنید. حرفه‌گرایی یکی از محوری‌ترین موضوعات ما در دوره آموزشی است، باید در موضوع آموزش، سرمایه‌گذاری خوبی صورت گیرد.

اشتری افزود: باید آموزش‌های خود را ادامه داده و در حوزه‌های مختلف به دنبال حرفه‌ای گرایی باشیم و از کتاب‌های مختلف استفاده کنید و خود را ب‌روز کنید.

وی اضافه کرد: دشمن و مجرمان هر روز شگردهای جدیدی به کار می‌گیرند، باید با اشراف به جرایم، راهکارهای پیشگیری را به دست بیاورید و به پلیسی در تراز انقلاب اسلامی تبدیل شوید. نیروی انتظامی علاوه بر برخورد با محتکرانی که کالاهای اسلاسی و بهداشتی را احتکار کردند، مراکز درمانی خود را در اختیار بیماران کرونایی قرار داد.

اشتری افزود: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم است، ناجا در کنار مردم و برای حفط آرامش، نظم و امنیت، حضوری مقتدر در صحنه‌ها خواهد داشت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد