تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 - 11:50
کد خبر : 89100

۲۵ طرح تفاهم نامه جهش تولید استان مرکزی مورد بررسی قرار گرفت

۲۵ طرح تفاهم نامه جهش تولید استان مرکزی مورد بررسی قرار گرفت

رقیه یادگاری در حاشیه نشست نظارت و پایش طرح‌های جهش تولید استان مرکزی در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۰ طرح از مجموع این طرح‌ها در حوزه صنعت، چهار طرح کشاورزی و ۱۱ طرح در بخش زیربنایی است. وی ادامه داد: ۸ طرح از  مجموع طرح‌های فوق از محل بودجه عمرانی ملی، ۴طرح در

رقیه یادگاری در حاشیه نشست نظارت و پایش طرح‌های جهش تولید استان مرکزی در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۰ طرح از مجموع این طرح‌ها در حوزه صنعت، چهار طرح کشاورزی و ۱۱ طرح در بخش زیربنایی است.
وی ادامه داد: ۸ طرح از  مجموع طرح‌های فوق از محل بودجه عمرانی ملی، ۴طرح در بخش بودجه عمرانی استانی و اعتبار ۱۳ طرح نیز از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین می‌شود.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی با بیان اینکه از مجموع این ۲۵ طرح، ۱۶ طرح مشترک جهش تولید و اقتصاد مقاومتی است.

وی بیان کرد: مبلغ تفاهم نامه جهش تولید ۱۹ هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال معادل ۱۸۰ میلیون دلار است که اعتبار سرمایه در گردش نیز یک هزار و ۱۰  میلیارد ریال است.

یادگاری افزود: مبلغ تسهیلات نیز سه هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال، سرمایه ثابت ۲ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال و مبلغ سرمایه گذاری بخش خصوصی نیز ۱۳ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال است.
 وی اظهار داشت: مبلغ  اعتبارات استانی و ملی ۳۵۰ میلیارد ریال و مبلغ بودجه شرکت‌های دولتی و اعتبارات موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی، ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی بیان کرد: در این نشست با حضور مسئولان مسائل و مشکلات طرح‌های جهش تولید دستگاه های اجرایی استان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد مشکلات طرح‌هایی که تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد پیگیری و گزارش کتبی به نهاد ریاست جمهوری ارسال شود تا اقدامات لازم در این راستا صورت گیرد. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد