تاریخ انتشار : دوشنبه 6 بهمن 1399 - 10:50
کد خبر : 88731

احتکار کالاهای اساسی در اردبیل/ ارزش کالاهای احتکار شده ۱۴ میلیارد ریال برآورد شد

احتکار کالاهای اساسی در اردبیل/ ارزش کالاهای احتکار شده ۱۴ میلیارد ریال برآورد شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کالاهای اساسی و مصرفی احتکار شده به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس کشف شد. وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل پس از دریافت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کالاهای اساسی و مصرفی احتکار شده به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس کشف شد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر احتکار کالاهای اساسی و مصرفی در یک انبار در بازار خشکبار اردبیل، تحقیقات و بررسی‌های لازم را آغازنمودند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: پس از اطمینان از صحت گزارش‌ها و هماهنگی قضائی، با همراهی بازرس اداره صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام شدند.

وی تشریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از این انبار ۳۵ تن انواع برنج ایرانی، ۸ تن انواع حبوبات شامل نخود، عدس، و لوبیا و ۱۵ تن و ۳۸۰ کیلوگرم انواع خشکبار کشف شد.

حسینی ادامه داد: کشفیات به دست آمده در این عملیات به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بودکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۱۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی گفت: مردم هرگونه تخلف اقتصادی و یا احتکار کالاها را به مراکز انتظامی استان و یا شماره ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد