تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 10:42
کد خبر : 87932

نماز جمعه در همه شهر‌های استان ایلام برگزار می‌شود

نماز جمعه در همه شهر‌های استان ایلام برگزار می‌شود

– اخبار استانها – حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: نماز عبادی سیاسی جمعه فردا سوم بهمن‌ماه در تمام شهرستان‌های استان ایلام برگزار می‌شود. امام جمعه ایلام گفت: برگزاری نماز جمعه در تمام شهرستان‌های استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و لحاظ کردن شرایط ابلاغی برگزاری نماز جمعه در ستاد استانی مقابله با کرونا

– اخبار استانها –

حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: نماز عبادی سیاسی جمعه فردا سوم بهمن‌ماه در تمام شهرستان‌های استان ایلام برگزار می‌شود.

امام جمعه ایلام گفت: برگزاری نماز جمعه در تمام شهرستان‌های استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و لحاظ کردن شرایط ابلاغی برگزاری نماز جمعه در ستاد استانی مقابله با کرونا استانی خواهد بود.

نماز جمعه این هفته در همه شهرستان‌های خراسان رضوی برگزار می‌شودنماز جمعه در سراسر استان خراسان جنوبی برگزار می‌شودنماز جمعه فردا در همه شهرهای استان اردبیل برگزار می‌شود

وی نظارت کارشناسان بهداشتی و درمانی بر رعایت پروتکل‌های در محل‌های برگزاری نماز جمعه را یادآور شد و افزود: حفظ سلامت نمازگزاران به جد در دستور کار ستادهای برگزاری نماز جمعه در استان است.

امام جمعه ایلام در ادامه عنوان کرد: حفظ سلامت شهروندان در برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه مد نظر و توصیه بر آن است تا شهروندان با رعایت پروتکل‌ها در این مراسم معنوی حضور داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام تصریح کرد: رعایت موارد بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات و مهمانی‌های خانوادگی و رعایت نکات ایمنی با توجه به برودت هوا و شرایط جوی حاکم بر استان به دلیل بارش برف و یخبندان به شهروندان و نمازگزاران این جمعه ایلام توصیه می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد