تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 7:52
کد خبر : 87826

مسابقه کتابخوانی امام در سنگر نماز در قزوین برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی امام در سنگر نماز در قزوین برگزار می‌شود

فاطمه محمد بیگی روز پنجشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقه در راستای ترویج افکار و اندیشه حضرت امام خمینی (ره) در بین خانواده‌ها به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده شده است. وی با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی “امام در سنگر نماز” به شکل عمومی برای

فاطمه محمد بیگی روز پنجشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقه در راستای ترویج افکار و اندیشه حضرت امام خمینی (ره) در بین خانواده‌ها به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی “امام در سنگر نماز” به شکل عمومی برای علاقه‌مندان بالای ۱۵ سال برگزار می‌شود، اظهار داشت: آشنایی با سیره و تفکرات حضرت امام (ره) و نیز طرح مسئله عبادت ،بندگی و اخلاص ایشان از جمله اهداف برگزاری  این مسابقه است .

محمد بیگی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند نسخه الکترونیک کتاب ” امام در سنگر نماز” را از سامانه مسابقات الکترونیک www.samakpl.ir یا www.qazvinpl.ir یا www.namaz.ir دریافت کنند.

وی تصریح کرد: زمان برگزاری این مسابقه از چهارم تا ۳۰ بهمن‌ماه خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند در این مسابقه شرکت و از جوایز این آن بهره‌مند شوند.

هم‌اکنون ۵۹ کتابخانه عمومی در استان قزوین فعالیت دارد که از این تعداد ۳۷ باب کتابخانه نهادی و ۲۲ باب کتابخانه مشارکتی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد