تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 21:51
کد خبر : 87749

کشف۷۵۶ حلقه لاستیک خودروهای سنگین ۳۰میلیاردریالی احتکار شده در مرند

کشف۷۵۶ حلقه لاستیک خودروهای سنگین ۳۰میلیاردریالی احتکار شده در مرند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، محمد جلیلیان اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی در پی کسب خبری مبنی بر احتکار لاستیک خودروهای خارجی و داخلی در یک انبار مطلع و بلافاصله موضوع را مورد بررسی قرار دادند. وی افزود: ماموران پس از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، محمد جلیلیان اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی در پی کسب خبری مبنی بر احتکار لاستیک خودروهای خارجی و داخلی در یک انبار مطلع و بلافاصله موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی و اخذ دستور از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۷۵۶حلقه لاستیک خودروهای سنگین و نیمه سنگین خارجی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند با بیان اینکه کارشناسان ارزش لاستیک های مکشوفه در این عملیات را ۳۰ میلیارد ریال بر آوردکردند، گفت: انبار مذکور با حکم مقام قضایی پلمب و یک نفر نیز دستگیر و با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه احتکار کالاهای مورد نیاز و اساسی مردم در شرایط اقتصادی حاضر کشور، ظلم به مردم است تاکید کرد: پلیس قاطعانه با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه برخورد می کند و در این خصوص از مردم هم می خواهیم که اطلاعات و گزارش های خود را در خصوص این گونه جرایم از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار کارشناسان پلیس قرار دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و با متخلفان برخورد شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد