تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 18:27
کد خبر : 87719

۱۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگاور کشف شد

۱۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگاور کشف شد

سرهنگ «جمال سلمانی»  روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل تردد خودروهای عبوری به ۲ دستگاه کامیون که با دیدن ماموران مسیر خود را به صورت ناگهانی تغییر دادند، مشکوک شدند. وی ادامه داد: ماموران با دیدن این صحنه به تعقیب کامیون های مورد نظر پرداخته و پس

سرهنگ «جمال سلمانی»  روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل تردد خودروهای عبوری به ۲ دستگاه کامیون که با دیدن ماموران مسیر خود را به صورت ناگهانی تغییر دادند، مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران با دیدن این صحنه به تعقیب کامیون های مورد نظر پرداخته و پس از طی مسافتی موفق به توقیف آن ها شده و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این بازرسی ها، ۲۴ هزار قوطی اسپری شستشوی انژکتور خودرو، ۱۵ تن سبوس برنج و ۱۴ تن روغن خوراکی قاچاق کشف شد.

سرهنگ سلمانی ارزش محموله قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان را ۱۴ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: در این راستا چهار قاچاقچی نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه برشمرد و گفت: در ۱۰ ماه سپری شده از سال جاری کشفیات قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد