تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 15:07
کد خبر : 87670

استاندار قزوین: قاچاق کالا، یک تهدید برای تولید و امنیت ملی است

استاندار قزوین: قاچاق کالا، یک تهدید برای تولید و امنیت ملی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در کمیسیون مقابله با قاچاق کالا و ارز استان، افزود: امروزه اقتصاد کشور از چند جهت در معرض تهدید قرار دارد که یک بخش آن تحریم، یک بخش ناکارآمدی ساختارهای اداری و یک

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در کمیسیون مقابله با قاچاق کالا و ارز استان، افزود: امروزه اقتصاد کشور از چند جهت در معرض تهدید قرار دارد که یک بخش آن تحریم، یک بخش ناکارآمدی ساختارهای اداری و یک بخش قاچاق است.

وی اضافه کرد:وقتی اقتصاد کشور در معرض تهدید قرار می‌گیرد حتما جامعه در معرض آسیب و چالش واقع می‌شود چون رابطه تنگاتنگی میان این دو وجود دارد.

جمالی پور ادامه داد: معضلات اجتماعی ناشی از بحران‌های اقتصادی است و نباید اجازه دهیم عناصر مختلفی، اقتصاد را تهدید کنند.

استاندار قزوین گفت: پدیده قاچاق از اهمیت بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف برخوردار است و همه جهان حتی کشورهای پیشرفته نیز با تمام توان برای مقابله با آن تلاش می‌کنند.

این مسوول تصریح کرد: اگر روز به روز صنعت کشور ما با مشکل مواجه می شود یک عامل اصلی آن به قاچاق بر می‌گردد و مدیران باید نسبت به این موضوع بسیار حساس باشند.

 وی با تاکید بر پرهیز از رفتارهای هیجانی در تشخیص و مقابله با کالای قاچاق، اضافه کرد: متاسفانه گاهی در قالب مبارزه با قاچاق تصمیمی گرفته می‌شود که به تولید کشور هم آسیب می‌زند بنابراین باید میان این مسایل، مرزبندی شود تا به تولید داخل آسیب نرسد.

استاندار قزوین افزود: امیدواریم با عزم مدیران، شرایط بهتری برای جهش تولید در استان رقم بخورد و در استان نسبت به این پدیده بسیار خطرناک تصمیم معقولی گرفته شود.

وی با اشاره به تشکیل پلیس اقتصادی قزوین،گفت: امیدواریم با تشکیل این پلیس، پیگیری مباحث حوزه اقتصادی در استان سرعت بیشتری بگیرد و با همکاری همه مجموعه‌ها در حمایت از رونق تولید و مقابله با عناصر تهدید کننده تولید، قدم‌های خوبی برداشته شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد