تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 8:45
کد خبر : 87511

دیپلماسی سیاسی و اقتصادی در کنارهم باید رشد کند

دیپلماسی سیاسی و اقتصادی در کنارهم باید رشد کند

مظفر علیخانی در گفت و گو با ایسنا، افزود: وزیر صمت به سه نکته مبنای کارشناسی، تعامل و مشورت و همکاری با اتاق ایران و استان ها به عنوان نمایندگان بخش خصوصی اعتقاد راسخ دارد. وی با بیان اینکه اراده وزیر صمت بر این است که براساس سیاست های دولت و مصوبه ۱۷۷ ستاد هماهنگی

مظفر علیخانی در گفت و گو با ایسنا، افزود: وزیر صمت به سه نکته مبنای کارشناسی، تعامل و مشورت و همکاری با اتاق ایران و استان ها به عنوان نمایندگان بخش خصوصی اعتقاد راسخ دارد.

وی با بیان اینکه اراده وزیر صمت بر این است که براساس سیاست های دولت و مصوبه ۱۷۷ ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به سمت وفور کالا، رشد صادرات، جهش تولید و بازگشت ارز به چرخه اقتصادی کشور برود، خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه مأموریت اصلی و اساسی اش دیپلماسی سیاسی است اما با ساختار اصلاحی که صورت گرفته نشان داد وزارت امور خارجه به دیپلماسی اقتصادی هم اعتقاد دارد.

علیخانی ادامه داد: دیپلماسی سیاسی و اقتصادی در کنارهم باید رشد کند و برای رشد اقتصادی، جذب سرمایه گذار و فناوری نیازمند هر دو دیپلماسی هستیم.

معاون استان‌ها و تشکل‌های اتاق ایران با اشاره به اینکه برقراری مجدد رویه واردات در برابر صادرات یک ضرورت دارد، اضافه کرد: کمیته ارزی در این خصوص ۸ جلسه برگزار کرده و مصوبه آن تکمیل و وزیر صمت قرار آن را به ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تحویل دهد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد