تاریخ انتشار : یکشنبه 28 دی 1399 - 12:19
کد خبر : 86576

روایت شنیدنی یک همرزم از شهید سلیمانی‌ + فیلم

روایت شنیدنی یک همرزم از شهید سلیمانی‌ + فیلم

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، مجید نامجو از دوران جوانی با شهید سپهبد قاسم سلیمانی آشنا می‌شود و بعد از تشکیل لشکر ثارالله به عنوان فرمانده مهندسی لشکر ۴۱ ثارالله همراه با حاج قاسم فعالیت می‌کند. وی

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، مجید نامجو از دوران جوانی با شهید سپهبد قاسم سلیمانی آشنا می‌شود و بعد از تشکیل لشکر ثارالله به عنوان فرمانده مهندسی لشکر ۴۱ ثارالله همراه با حاج قاسم فعالیت می‌کند.

وی با درخواست شهید سپهبد قاسم سلیمانی، بنیانگذار ستاد بازسازی عتبات و محمد جلال مآب، رئیس این ستاد، برای توسعه عتبات و نظارت بر فعالیت‌های عمرانی انتخاب شد و حالا به عنوان جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فعالیت می‌کند.

عزاداری شب شهادت حضرت زهرا(س) بیت الزهرای حاج قاسم + فیلممداحی جانسوز احمد واعظی در شب شهادت حضرت زهرا(س) در جوار مزار حاج قاسم + فیلمناگفته‌هایی از “ادب و احترام” ویژه حاج قاسم به مردم / ولایتمداری شهید سلیمانی ستودنی بود + فیلم

این همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه حاج قاسم فردی بود که قبل از انجام هر کاری تمام ابعاد آن موضوع را خودش مطالعه، بررسی، جمع‌بندی درک و هضم می‌کرد و بعد دستور اقدام می‌داد اظهار داشت: کاری نبود که حاج قاسم خودش نتواند آن را انجام دهد و بعد به دیگران دستور اقدام دهد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم حتما صفر تا صد یک کار را می‌سنجید و بعد آن را به دیگران می‌سپرد ادامه داد: این خصوصیت یکی از دلایل موفقیت حاج قاسم بود.

شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , استان کرمان , فیلم ,

فیلم از ثارالله انکوتی

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد