تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1399 - 7:12
کد خبر : 85816

کشف انبار احتکار ۳۷ قلم کالای اساسی در ارومیه

کشف انبار احتکار ۳۷ قلم کالای اساسی در ارومیه

ایرج مرندی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طی پایش و رصد انبارهای شهرستان ارومیه توسط بازرسان سازمان طی روزهای اخیر ۲ واحد انبار که اقدام به احتکار ۳۷ قلم کالای اساسی مورد نیاز مردم کرده بود کشف و ضبط شد. وی افزود: از این انبارها ۳۷ قلم کالای مورد نیاز

ایرج مرندی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طی پایش و رصد انبارهای شهرستان ارومیه توسط بازرسان سازمان طی روزهای اخیر ۲ واحد انبار که اقدام به احتکار ۳۷ قلم کالای اساسی مورد نیاز مردم کرده بود کشف و ضبط شد.

وی افزود: از این انبارها ۳۷ قلم کالای مورد نیاز مردم به خصوص ۱۵ تن انواع برنج هندی و پاکستانی، ۶ تن انواع روغن نباتی جامد و مایع واقلامی دیگر از مایحتاج روزمره مردم کشف و پرونده احتکار به ارزش بیش از ۳ میلیارد و ۴۶۸ میلیون ریال برای واحدهای مذکور تشکیل و جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

مرندی تصریح کرد: طی سال جاری ۵۰ انبار احتکاری کشف و ضبط شده است که بعد از تشکیل پرونده احتکار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به ارزش بیش از ۶۶ میلیارد ریال جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شده است.

سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: عمده کالاهای کشف شده طی سال جاری سیمان، روغن نباتی، برنج، لاستیک، خودرو و دیگر کالاهای مورد نیاز مردم هستند.

مرندی عنوان کرد: یک انبار که اقدام به احتکار مقادیر زیادی روغن موتور خودرو کرده بود با تلاش بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی کشف و پرونده تخلف احتکار به ارزش بیش از یک میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد