تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 دی 1399 - 18:05
کد خبر : 85724

۲۷ پروژه اقتصاد مقاومتی در جیرفت و عنبرآباد اجرا می‌شود

۲۷ پروژه اقتصاد مقاومتی در جیرفت و عنبرآباد اجرا می‌شود

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از جیرفت ، جعفر رودری امشب در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد که با حضور زینی‌وند استاندار کرمان برگزار شد اظهار داشت: یکی از مباحث مهم در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از جیرفت ، جعفر رودری امشب در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد که با حضور زینی‌وند استاندار کرمان برگزار شد اظهار داشت: یکی از مباحث مهم در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد بحث اشتغال است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان ادامه داد: براساس هدف گذاری انجام شده در شهرستان جیرفت باید سالانه بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی ایجاد شود تا پاسخگوی نیاز این شهرستان باشیم.

وی با اشاره به اینکه ۲۷ پروژه اقتصاد مقاومتی در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد تعریف شده گفت: از این تعداد ۵ پروژه استانی، ۶ پروژه ملی، ۲ پروژه شهرستانی و ۱۴ پروژه توسط معین اقتصادی منطقه انجام می‌شود.

رودری با بیان اینکه اعتبار این پروژه‌های اقتصاد مقاومتی ۴۰۶ میلیارد تومان است افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بیش از ۲ هزار نفر اشتغال در این منطقه ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رویکرد ستاد اقتصاد مقاومتی پرداختن به مسائل مهم شهرستان است تصریح کرد: اشتغال و رونق سرمایه‌گذاری در جنوب استان در اولویت برنامه‌های مدیریت استان کرمان است.

تغییر موضع استاندار کرمان در انتقال آب از سرشاخه‌های هلیل‌رود/ آیا پروژه با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف می‌شود؟رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: مسئولیت اجتماعی “کشت‌وصنعت جیرفت” در قبال مردم جنوب استان کرمان باید محقق شودرئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: “صادرات” تنها راهکار حل مشکل بازار فروش محصولات جنوب استان کرمان است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از تسنیم در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد که با حضور زینی‌وند استاندار کرمان و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد مشکلات بیش از ۱۰ طرح صنعتی و معدنی مطرح و بررسی شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد